września 02, 2013

37. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 27 - zainspirowane dziełem

Tutaj z początku w ogóle nie wiedziałam jak mam się za to zabrać... W pewnym momencie się poddałam i w Google Images wpisałam po prostu 'artwork' i wśród setek grafik wpadłam na tego psiaka i postanowiłam wykorzystać wzorkiz jego uszu i innych części ciała ;)

http://www.houzz.com/photos/1055520/Custom-Pet-Portraits-by-Matea-Sinkovec-eclectic-artwork-
Wyszło to tak :




Szczerze mówiąc, jak na moje mega krótkie paznokcie, wyszło całkiem fajnie :) Najbardziej chyba podoba mi się palec wskazujący... :) 


Więc stało sie - rok szkolny uważam za otwarty :/

Like i komentarze miło widziane - FACEBOOK

Trzymajta się , SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger