września 13, 2013

Waterfall - tutorial

Dzisiaj megałatwy tutorial do wzoru zainspirowanego zdobieniem The Nailasaurus. Wygląda to świetnie w niemal każdej kombinacji kolorystycznej . Początkowo chciałam użyć róży i fioletów, ale i tak ostatecznie padło na mój ukochany niebieski. Z efektu jestem jak najbardziej zadowolona. Szczególnie z lewej ręki (a jakże by inaczej), wyszła zaskakująco równa jak na pierwszy raz :)



Oto czego użyłam:

Lakiery:
- MIYO Nailed It! 27 Baby Blue (podkład) i 25 Magic
- Maybeline Colorama 654
- Miss Sporty Clubbing Color 048
- Vipera Bambini 44
- Virtual Magic Nails Matte Top Coat

+ cienki pędzelek (mój - uzyskany ze starego eyelinera :D )



Jedyne co trza tutaj zrobić to cienkim pędzelkiem wyciągnąć od podstawy paznokcia do połowy jego długości linie. Każdym kolorem po 3-4 paski. Ruchy powinny być szybkie i zdecydowane, więc dla większej pewności i kontroli nad pędzelkiem, trzymamy obie ręce na blacie. Tutaj serio nie ma co się rozpisywać... :) 


Niestety nie mam zdjęć z procesu powstawania, bo nie myślałam, że wyjdzie mi to za pierwszym razem ;)

Powodzenia i do nastepnego , SkyBlueVelvet :*

2 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger