września 12, 2013

Essence Colour3 06 Ticket To The Show - recenzja

Dzisiaj pod lupę trafia kupiony na wyprzedaży w Naturze podwójny lakier Essence Colour3 Ticket To The Show. Sama idea tej serii baaardzo mi się podoba. Otóż, mamy dwa lakiery - kolor i topper - które po nałożeniu jeden na drugi, dają trzeci, unikalny kolor. W tym przypadku bazą jest t bardzo ciemny brąz wpadający w czerń z delikatnym złotorudym shimmerem, nazwany Ticket To The Show. Topper to lakier pełen złotego shimmeru i glassflecków i nosi nazwę Front Row Or Backstage. Nałożony na brązową bazę, wygląda na prawdę prześlicznie ! Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć idealnie oddających prawdziwy look, doprawdy - nie mam pojęcia dlaczego ! A szkoda, bo jest na co patrzeć :) Cały dzień nie mogłam oderwać wzroku od paznokci :D Jeśli chodzi o stronę techniczną... Schnie bardzo szybko, niemalże ekspresowo. Kryje już pierwszą warstwą dając piękny kolor, bez jakichkolwiek prześwitów. Ile trzyma ? Szczerze mówiąc nie wiem. Miałam go jeden dzień, bo w szkole rozdwoił mi się jeden paznokieć i musiałam go zmyć. Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z zakupu, tym bardziej, że zapłaciłam za niego jedyne 1,99zł w Naturze ;) 






Jak na mój gust to nazwa lakieru jest jak najbardziej adekwatna. Tak myślę, że na najbliższy koncert właśnie ten lakier zagości na moich paznokciach :) 


Tradycyjnie zapraszam na Facebookowe Skybluevelvet Nails :)

Buziaki, SkyBlueVelvet :*

1 komentarz:

  1. Świetny kolor, jak któregoś dnia zawitam do natury to chyba się skusze
    :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger