września 06, 2013

41. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 31 - odtwórz ulubiony wzór + podsumowanie

No więc nadszedł koniec mojego challengu. Nawet nie wiem kiedy to zleciało !! Czy coś się zmieniło w tym czasie ? Tak. Zdecydowanie. Bloga odwiedza coraz więcej osób, założyłam fanpage'a na Facebooku, którego na chwilę obecną lubią 43 osoby (jak na niecały miesiąc - całkiem nieźle :) ), przybyło mi trochę maleństw, nabrałam wprawy z pewnymi technikami (zaprzyjaźniłam się z cienkim pędzelkiem) i zdecydowanie poświęciłam dużo czasu pielęgnacji paznokci (czego efekty widze i jestem z siebie dumna ;D )
Całość wyglądała tak: 

Troszkę nie po kolei i jedno się powtórzyło,  ale już dobra :D

31 dzień miał być dniem rekreacji, ale nie miałam po prostu mocy robić wszystkiego od nowa, więc wrzucam zdecydowanie najbardziej udany wzór. Dłuuugo zastanawiałam się czy bd to tribal , gradient czy Potter ale w końcu padło na tego ostatniego. Wyszedł mi wyjątkowo równo i estetycznie na obu rękach i jak dla mnie jest po prostu THE BEST !


Skończyły się wakacje, skończyło się wolne - nie ma to tamto. Mam już sporo pomysłów i kilka przygotowanych notek, także blog nie upadnie. Oczywiście z racji szkoły nie będę pisała tak często jak przez ostatni miesiąc, ale na 100% coś będzie :) Na pewno będą posty w weekendy. Z czasem jak uzbieram zdjęć, postaram się też wrzucać coś w środku tygodnia . W każdym bądź razie - przez najbliższy czas będę dokładnie testowała moje nowe nabytki (na co nie miałam czasu podczas challengu, a trochę tego jest), a zdjęciami i recenzjami podzielę się z Wami jak najszybciej to możliwe! Oczywiście w miarę możliwości przyszykuję tutoriale, bo to jest więcej niż pewne, że długo nie pociągnę na jednokolorowych paznokiach :)


Te 31 Days Nail Art Challenge to było na prawdę fajne hm... doświadczenie :D
Kolejny cel? Nauczyć się malować na czyichś paznokciach ;D


Już niedługo nowe posty, zdjęcia i takie tam. Chcesz być na bierząco ?
 Polub mój profil na Facebooku ---> SkyBlueVelvet Nailart


Do zobaczenia, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger