września 26, 2013

Niebieski miszmasz, czyli wszystkiego po trochu

Ten mani jest inspirowany trochę nowym Lovely Blink Blink i  Pretty In Pink by CutePolish. To może od początku... Udało mi się w końcu trafić w Rossmannie na brokaty Blink Blink i jak tylko wróciłam do domu na próbę pomalowałam paznokieć serdeczny i w głowie taki błysk! CutePolish! Poleciałam na YouTube i postanowiłam zrobić coś na ten wzór. Z tym że w moim ukochanym niebieskim ! Tak. Znowu niebieski :D








Do zmalowania całości użyłam:
- MIYO Nailed It! Baby Blue
- Golden Rose Paris 130
- Vipera Bambini 46
- Maybeline Colorama 654
- Lovely Blink Blink 02

Jeśli chodzi o samo wykonanie... Tutorial do panterki znajdziecie TUTAJ , a kwiatki robiam tak samo jak TU ;) 

Tradycyjnie zapraszam do lajkowania mojego Facebookowego profilu SkyBlueVelvet Nails , a także zachęcam do obserwowania witryny :)

Do następnego, SkyBlueVelvet ;*

5 komentarzy:

  1. Kciuk i mały palec wyglądają najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Finezyjne pazurki ! ;) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podoba mi się mały palec, chyba zmaluję sobie tak całe paznokcie, co by odgonić trochę tą jesienną aurę ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokciowe miksy są najlepsze.
    Mnie najbardziej podobają się kwiatuszki maluchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam paznokciowe mixy :D wzorek na kciuku jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger