września 01, 2013

36. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 26 - inspirowane wzorem

Kolejny dzień, kolejna inspiracja... Próbowałam zrobić jakąś kratę, romby, paski, ale na moich pobojowiskach nic nie wychodziło... W końcu zdecydowałam się na niezastąpione kropki. Ale tylko w jednym  rzędzie na końcówkach. Kolory wybrałam kontrastujące i efekt bardzo mi się spodobał! Neon jest tak mocny, że aż oczy bolały, a na zdjęciach wręcz tworzy poświatę wokół siebie. Jakimś cudem tym razem pokył dwoma warstwami, a nie jak uprzednio - czterema. Jestem pozytywnie zaskoczona :)


Dzisiaj tylko jedno zdjęcie, bo reszta wyszła jakaś taka niemrawa...

Przeraża mnie fakt, iż jest to ostatni post dodany w wakacje :( 


Do jutra , SkyBlueVelvet :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger