sierpnia 31, 2013

35. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 25 - zainspirowane modą

Pierwszy dzień robót na ogryzkach :( Jak wczoraj wspominałam - na ognisku zmasakrowałam paznokcie do tego stopnia, że musiałam je spiłować niemal do zera... Nie lubię i przede wszystkim nie umiem pracować na tak krótkich paznokciach... ;/ No cóż ale trza przecierpieć. 

Dzisiaj bohaterem jest mani zainspirowane modą. Długo szukałam w internetowej przestrzeni ubrań z ciekawymi i nietrudnymi do odtworzenia wzorami, aż wpadłam na tę sukienkę:



Sama w sobie kompletnie mi się nie podoba, ale wzór jak najbardziej przypadł mi do gustu ;) Może na zdjęciach tego nie widać (bo znowu wyszły straszne), ale nawet na takich resztkach paznokci mi się podobał :)



Na dziś to tyle ...

Podoba się ? Like ---> FACEBOOK

Do jutra, SkyBlueVelvet :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger