sierpnia 20, 2013

24. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 14 - Floral Nails

Jeju ! Dzisiaj mijają 2 tygodnie challengu !! Czyli mamy półmetek ! :) 

Dzisiaj na tapecie mamy kwiatki ! Przy tej okazji uparłam się, żeby zrobić koniecznie kwiatki na pasiastym tle, bo naoglądałam się setek zdjęć z tym motywem i baaaardzo mi się spodobał :)

Tak, wiem, robienie różyczek to nie jest moja najmocniejsza strona...

Potrzebne będą:
Lakiery (mój wybór)
    - kolor bazowy, najlepiej prezentują się pastele (Avon Nailwear Pro+ Sea Breeze)
    - biały na paski (Golden Rose Fantastic Color 104)
    - różyczki - jasny róż (Eveline miniMAX 828) , czerwony ( Rimmel 60 Seconds 315 Ready Aim Paint)
    - listki - zielony (FM Group Dark Jade)

Dodatkowo: cienki pędzelek , coś do kropek i wykałaczka

Krok 1.
Malujemy paznokcie kolorem bazowym.


Krok 2. 
Cienkim pędzelkiem malujemy białe poziome paski.

Nie martw, się jeśli wyszły troszkę krzywe, jak np na moim małym palcu. 
W tym miejscu zrobisz kwiatka i nie będzie nic widać ;)

Krok 3.
Różowym lakierem robimy w wybranych miejscach kropy jako bazę dla kwiatków. Następnie cienkim pędzelkiem, bądź też wykałaczką robimy czerwonym lakierem zawijaski na uprzednio zrobionych różowych kropkach.


Krok 4. 
Dodajemy listki i utrwalamy.



I gotowe !! 




Do jutra, SkyBlueVelvet :**

2 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger