sierpnia 29, 2013

33. 31 Days Nail Art CHallenge - Dzień 23 - Zainspirowane filmem

Tutaj tak samo jak wczoraj miałam sporo pomysłów, ale padło w końcu na nieśmiertelną myszkę Mickey ! Chciałam zrobić jej i Minnie pyszczek, ale nie wychodziły z jakiegoś powodu, więc postanowiłam użyć charakterystycznych cech ich ubioru. Mickey zawsze ma te same fajne czerwone portki z białymi guzikami, a Minnie nie rozstaje się ze swoją kokardą. Poza tym zrobiłam miniaturowe konturki mysich główek :) Całość wyszła całkiem zadowalająco i słodko :) Wykonanie jest tego tak proste ze myślę , że nie trzeba tu na ten temat czegokolwiek pisać :)



Na kciuku widnieje kokarda, ale została tak sponiewierana w nocy włosami, że postanowiłam nawet jej nie fotografować ;/


Do jutra , SkyBlueVelvet ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger