sierpnia 27, 2013

31. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 21 - Zainspirowane kolorem

Dzień 21 otwiera ostatnią dziesiątkę mojego challengu. Dziesiątkę inspiracji. Dzisiaj bohaterem posta jest mani inspirowany kolorem. Moją pierwszą inspiracją były moje srebrne kawiorki, które postanowiłam zestawić z jakimś pastelowym kolorkiem i padło z początku na miętę od Delii. Podczas spaceru z dziewczynami wpadłyśmy na chwilę do Intermarche, gdzie znalazłam (nie pamiętam już jakiej firmy) przecudny pastelowy zielony lakier, który prześlicznie pasował do perełek. I olśnienie, że przecież ja mam coś takiego u siebie. W prezencie urodzinowym od dziewczyn znalazł się Mint Sorbet z blogerskiej linii Wibo. Zaraz jak tylko wróciłam do domu, wszystko zmyłam i zrobiłam wszystko od nowa i efekt był przecudny! Niestety zdjęcia nie. Moje skórki są w strasznym stanie, bo po prostu bałam się je nakremować, żeby nie zetrzeć kawiorku, który niestety musi trochę odczekać zanim na dobre usadowi się na paznokciu. 







Na dzisiaj to tyle ;) 


Do jutra , SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger