sierpnia 13, 2013

17. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 7 - Black And White

Hej, cześć i czołem ! :D

Dzisiaj będzie raczej krótko. Black And White to miał być 1 dzień przeznaczony tutorialowi, ale w trakcie prac zaniemogłam. Linie wychodziły za grube, krzywe i całkowicie nieestetyczne. Pomysłów miałam mnóstwo ! Może kiedyś tam, po challengu, spróbuję jeszcze raz i obiecuję wstawić :D Póki co, zaprzestałam na niezastąpionych kropeczkach.





Bardzo lubię kropeczki na matowo, więc dzisiaj w notce gości również niezastąpiony Matt Top Coat z Virtual. Ma rok, a dalej jest w niesamowowitej formie. To tu dużo mówić - ideał!




Tradycyjnie zapraszam na mojego Facebooka, o TU :D

Do jutra, SkyBlueVelvet ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger