sierpnia 08, 2013

12. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 2 - Orange Nails

Hej, cześć i czołem ! ;D

Dziś kolejny, drugi dzień mojego paznokciowego challengu ;) I kolor pomarańczowy na tapecie :D Odcień jak najbardziej wakacyjny. Mój wybór padł na lakier Vipery Focus On 912.

'


Kolejny z lakierów, które skądś gdzieś dostałam... Nie wiem czy sama bym sie na niego zdecydowała. Kolor określiłabym jako coś pośredniego między neonem a podgniłą dynią. Zależy od światła. Ale muszę przyznać, że ciekawie prezentuje się na opalonych dłoniach. Co do strony technicznej - jest troszkę gęstawy i ma za szeroki pędzelek, przez co co chwilę musiałam zbierać go ze skórek. Schnie w normie. Zdjęcia :




Do jutra :)
SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger