sierpnia 14, 2013

18. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 8 - Metallic Nails

Hej, cześć i czołem :D

Dzisiejszym dniem rządzi metallic! Miałam dylemat, który lakier wybrać. Wahałam się pomiędzy szarym magnetycznym i Metal Flipem. W końcu padło na tego drugiego.


Chyba najdziwniejszy lakier jaki wpadł w moje łapki... Jest to frostowy duochrom na błekitnofioletowej bazie. W jednym świetle wygląda na fiolet, w drugim na niebieski, a w jeszcze innym jest zielonoszary. Take nie wiadomo co, ale to jest właśnie uroda tego lakieru. Kryje 2 warstwami i trzyma się całkiem długo. Pędzelek jest taki sam jak w innych lakierach z Miss Sporty, a dokładniej Clubbing Colors (biała zakrętka), szeroki i zaokrąglony, chyba najwygodniejszy. Niestety schnie dość długo i bąbelkuje, ale to już wina upału...






To by było dzisiaj na tyle ;)

Zapraszam na Facebooka :) Klik o TUTAJ :)

Buziaki, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger