sierpnia 12, 2013

16. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 6 - Violet Nails

Hej, cześć i czołem! :D

Dziś dzień 6, który jest przeznaczony kolorowi fioletowemu ! W tym poście znowu wracam do starych kumpli, więc przedstawiam Wam Avon Matte !


To był mój pierwszy matowy lakier i szczerze mówiąc - od razu się polubiliśmy. Ciemny kolor w połączeniu z matowym wykończeniem dają piękny efekt. Oczywiście czas mu nie służy, bo zrobił się gęsty, ale to norma. Matte, dzięki ekspresowemu schnięciu i 1 warstwowym kryciu, był niejednokrotnie takim kołem ratunkowym, na 5 min przed wyjściem z domu. Jedynym jego minusem jest fakt, iż ściera się na końcówkach już 1 dnia. Ja i tak go zawsze strasznie lubiłam i nawet teraz gdy jest gęsty i smuży, wracam do niego z sentymentem :)


 Dzisiaj znowu mało zdjęć, przepraszam, ale jakoś mi one ostatnio nie wychodzą :(

Klikamu o TU i lajkujemy Facebookowego fanpejdża by być na bieżąco :)

Buziaki, SkyBlueVelvet :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger