sierpnia 23, 2013

27. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 17 - Glitter Nails

Dzień 17, no proszę jak daleko :D Dzisiejszy dzień to dzień zarezerwowany dla brokatu. Miałam wiele pomysłów - ze sypkimi brokatami, topperami na kolorze i jedynym moim kryjącym cudem. Padło na ostatniego. Przedstawiam Wam Golden Rose Jolly Jewels 106 !!


Jolly Jewels to seria, w większości kryjących, brokatów w naprawdę oszałamiającej gamie kolorystycznej. Aż 23 różne!! Od topperów przez całkiem kryjące samodzielne brokaty aż do drobinek zatopionych w pastelowej kryjącej bazie. Wprawdzie weszły na rynek całkiem dawno (jak już mówiłam - kupowałam swojego w okolicy Sylwestra), ale wiem, że dalej są w sprzedaży :)


Przechodząc do strony technicznej lakiery. Kryje dwoma warstwami, aczkolwiek jedna cienka, jest świetna na topper :) Konsystencja jest dość gęstawa, ale to jest sprawka drobinek, których jest tu na prawdę dużo ! Schnie błyskawicznie. Niestety trwałością nie powala, bo na następny dzień odchodzi na brzegach i odpryskuje. Mi akurat to za bardzo nie przeszkadza, bo i tak brokatu dłużej niż dzień nie noszę :) Moje ogólne wrażenia dotyczące lakieru są jak najbardziej pozytywne :)

Jedna warstwa.

Dwie warstwy. 
Muszę powiedzieć, ze miałam małe problemy, żeby zrobić porządne nie poruszone zdjęcia z tym lakierem, nie mam pojęcia dlaczego... :/


Skoro już jesteśmy przy temacie brokatu, to podpowiem Wam sposób jak się go z paznokci pozbyć. Wszystkie wiemy, że zmywanie brokatu jest na prawdę upierdliwe. Ten trik przydatny jest też przy zmywaniu innych ciężkozmywalnych lakierów lub jak mamy nawalone kilka warstw. Któregoś razu przeglądając internetową otchłań wpadłam na taki oto sposób .

Potrzebne będą:
    - waciki lub kuleczki z waty
    - zmywacz
    - folia aluminiowa / foliowa i zwykła rękawiczka

1. Wacik nasączamy zmywaczem

2. Przykładamy do paznokcia i owijamy folią aluminiową, tak by wszystko trzymało się na jednym miejscu. Drugi sposób to nałożenie wacików na paznokcie, nałożenie na to foliowej i zwykłej rękawiczki. To sprawi że waciki nie uciekną spod foliowej , no i bd troszkę wygodniej.

3. Całość zostawiamy na ok. 10 minut.

4. Po tych ok.10 min masujemy delikatnie każdy paznokieć, żeby pozbierać na wacik cały brokat. Następnie ściągamy. Jeśli coś zostało przy skórkach, to idzie to zmyć tradycyjnym sposobem :)

5. Myjemy ręce i koniecznie nawilżamy, bo zmywacz paskuda strasznie wysusza przy tym zabiegu skórki :)

Muszę powiedzieć, że kilka razy mnie już ten sposób uratował :D


Buziaki , SkyBlueVelvet :*

1 komentarz:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger