sierpnia 25, 2013

29. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 19 - Galaxy Nails

Galaxy . Znowu. Chociaż... Nie. Poprzednim razem ( KLIK ) chciało mi się dziabać w galaxy, teraz nie koniecznie. Nie ukrywam, że bardzo, ale to bardzo bardzo podobają mi się paznokcie w tym wydaniu, no ale nie moje. Nie mam do nich cierpliwosci - zawsze nabiorę za dużo lakieru na gąbkę, albo ciapnę nie tam gdzie trzeba. Może kiedyś tam jeszcze popróbuję, ale jak mamę kocham prędko to nie nadejdzie. 

Przyznam się, że nie miałam siły na babranie dwóch rąk więc galaxy było tylko u lewej dłoni. I to nie na wszystkich paznokciach, bo na kciuku namalowałam rakietę (niewydarzona jakaś taka, więc się nie załapała) a na serdecznym kosmitę, którego mój ulubiony listonosz wziął za królika xD Zdjęcia były robione po spaniu więc, królikokosmita nosi ślady moich włosów :o


Galaktyki zrobiłam zwykłym pędzlem. Takim do farb. Płaski, twardy, odrobinę za duży. Najpierw ciapnęłam białym, na to pomarańczowym i czerwonym. Na koniec białe kropy i całość zaciągnięta topperem Revlon Galaxy :)



To by było na tyle w dniu dzisiejszym.


Do jutra, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger