sierpnia 15, 2013

19. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 9 - Rainbow Nails

Hej, cześć i czołem ! ;D

Dziś kolejny dzień naszego challengu. Dzień, który przysporzył mi sporo problemu. Miałam mnóstwo pomysłów i znowu, jak w przypadku dnia 7 nic z tego nie wyszło. Mam zdjęcia z innego wzoru, ale całkowicie mi się nie podobają. Może kiedyś się do nich przekonam albo zrobie podobne. I wstawię po challengu :) Dzisiejszy wzór prezentuje się tak :


Przyznam się, iż pomysł został zaczerpnięty z filmiku cutepolish. Jest banalnie łatwy do wykonania. Potrzebne będą lakiery w kolorach tęczy - czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, fioletowy i ewentualnie różowy. 

Wykałaczką, patyczkiem, główką szpilki, albo specjalnym narzędziem do robienia kropek robimy kropki zaczynając od końcówki paznokcia. Najpierw rządek czerwonych kropek, potem pomarańczowych i tak dalej. Cała filozofia :) Całość utrwalamy i voila !!







Do jutra , SkyBlueVelvet :*


2 komentarze:

  1. ładne :) (wyłącz weryfikacje komentarzy :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już gdzieś podobny wzór i też się na niego czaję ;) ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger