sierpnia 01, 2013

10. MIYO Nailed It ! No.21 Violet

Hej, cześć i czołem :D

Z racji takiej, iż wzór z wczorajszego posta się trzyma i nie przygotowałam nic nowego, przychodzę do Was z kolejną recenzją . Zdjęcia były robione jakieś dwa tygodnie temu i tak leżały na dysku i czekały na odpowiedni moment ;) Bohaterem dzisiejszej notki jest jeden z wielu moich lakierów firmy Miyo. I chyba nie skłamię jeśli powiem, że ze wszystkich lakierów z tej serii, to właśnie ten podoba mi się najbardziej. Jest to kolejny z prezentu urodzinowego od dziewczyn :) Znacie już go z kwiatkowego tutorial'u ;D


Violet to ocień jakiego w moich zbiorach jeszcze nie było... Kolejny lakier, którego koloru nie umiem w 100% określić. Ni to róż, ni to fiolet, ale jest wprost przecudny! Szczerze mówiąc nie pamiętam, żebym widziała gdziekolwiek podobny odcień. Co do strony technicznej... Konsystencja jest ok. Ze zwykłym prosty  pędzelkiem tworzą całkiem zgraną parę, bardzo dobrze się pracuje. Do krycia standardowo 2 warstwy. Schnie również całkiem przyzwoicie :)  Znowu nie wiem czy to wina mojego sprzętu czy światła, ale nie udało mi się idealnie uchwycić koloru...







To by było na tyle ;) Mimo gigantycznych chęci przez weekend nie będzie wpisów :) Kajaczki wzywają <3
Trzymajcie się, SkyBlueVelvet :**

1 komentarz:

  1. Hello friends, fastidious piece of writing and fastidious urging commented at this place, I am genuinely enjoying by these.


    Here is my page ... Web Site

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger