sierpnia 24, 2013

28. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 18 - Half Moons

Powiem na wstępie tak : ten i dwa następne dni, to jest i będzie moja challengowa porażka, taka chwila niemocy . Dzisiaj wyjaśnię Wam o co chodzi z half moonami, a jutro i pojutrze nadejdzie czas na tak bardzo przeze mnie 'kochane' galaxy i water marble. Tzn. baaardzo podobają mi się mani wykonane tymi technikami, ale ile razy bym nie próbowała to i tak mi nie wyjdą tak jakbym chciała. Przechodząc do meritum - dzisiaj na tapecie są halfmoony. Robiłam je po raz pierwszy, używając pasków do frencha, zamiast specjalnie do tego przeznaczonych kółek, których po prostu nigdzie nie widziałam :/ I teraz nie wiem - czy przykleiłam za wysoko, czy mam za małe paznokcie, ale po prostu mi się nie podobają.

Ogólnie jestem niezadowolona z efektu i z samych zdjęć... Skórki ogólnie ok, a na zdjęciu poszarpane -.-


Pomimo tego, że half moons w ogóle nie przypadły mi do gustu jeśli chodzi o noszenie, to muszę przyznać, że na zdjęciach w internecie bardzo mi się podoba. Są i okrągłe i trójkątne zdobienia, w wielu przecudownych połączeniach kolorystycznych, takich jak np mięta ze złotem :) Dlatego nie zrażajcie się moim negatywnym podejściem do tej techniki i próbujcie ! ;)

Na dzisiaj to tyle :)


Do juterka , SkyBlueVelvet :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger