sierpnia 18, 2013

22. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 12 - Stripes

Hej, cześć i czołem ! ;D

Były kropki, no to teraz paski :) Dzisiejsze połączenie kolorystyczne myślałam, że wyjdzie szczęśliwsze, no ale mówi się trudno. Często tak mam, że w głowie moje pomysły wyglądają po prostu lepiej.  Dzisiaj wygląda to tak :



Nie powiem - miałam nadzieję, że ten brokat będzie ładniej wyglądał :(

Co do samego wykonania. Kolory dowolne , ale na pewno będzie Wam potrzebny cienki, najlepiej dość długi pędzelek. Takie można kupić w zestawie do zdobień np. z Essence, osobno w Avonie (krótki, ale dość precyzyjny) lub po prostu zaopatrzyć się w lakier do zdobień (Rossmann, Wibo, ok.7-8zł) w dowolnym kolorze i wycierać pędzelek :)  Dlaczego długi byłby najlepszy ? Bo robiąc paski pionowe, przykładamy końcówkę zaraz przy skórkach i stopniowo cały czas przeciągając go po prostej, dociskamy/kładziemy pędzelek na płytce, co daje wrażenie jakbyśmy go po prostu odbiły na paznokciu. Krótki pędzelek wymaga wprawy i mega cierpliwości, żeby linie wyszły proste. Bez względu na to na który pędzelek się zdecydujemy, żeby mieć pełną kontrolę nad tym do robimy, trzymamy obie ręce na stole, tak żeby były stabilne. To jest szczególnie ważne przy robieniu pasków poziomych. Przykładamy pędzelek z jednej strony paznokcia i trzymając pędzelek w jednym miejscu powoli, delikatnie obracamy palca, na którym pracujemy. I gotowe ! 


Mam nadzieję, że moje wypociny są w miarę zrozumiałe :D


Do jutra , SkyBlueVelvet ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger