sierpnia 10, 2013

14. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 4 - Green Nails

Hej, cześć i czołem :D

Dzisiaj pora na zieleń od Wibo, mianowicie Gel Like 03 Zielona Fantazja. Kolor bardziej wiosenny, niż letni, ale też daje radę :D



Muszę przyznać, że nie bardzo lubię żelowe lakiery. Ciężko się nimi pracuje, jakoś nie mam do nich cierpliwości... Zanim dojdę do zadowalającego mnie efektu, niektóre paznokcie powtarzam kilka razy... Wbrew pozorom Zieloną Fantazją pracowało mi się bardzo dobrze. Mimo kremowego wykończenia, nie wygląda, aż tak ciężko. Nie jest za gęsty więc ładnie się rozlewał i nie tworzył aż tak tragicznych smug. Pędzelek całkiem wygodny. No i schnie całkiem szybko :) Niestety, upały dają się we znaki i na kilku paznokciach pojawiły się bąble...






Jestem na Facebook'u - like! :D

Widzimy się jutro :) SkyBlueVelvet :*

1 komentarz:

  1. Świetne pazurki *.* Śliczny kolor . Na prawdę ładnie pomalowane paznokcie :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger