sierpnia 21, 2013

25. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 15 - Delicate Print

Po wariactwach ze zwierzęcymi wzorami przyszedł czas na coś delikatnego. Długo myślałam co by tu wymodzić, aż w końcu przypomniałam sobie o leżących na dnie szafy płytkach do stemplowania :) Nie używałam ich wieki! W sumie nie wiem do końca dlaczego... Mój zestawik ;)


Takie coś można kupić w Douglasie z firmy Essence, w markecie chińskim i na allegro. Ja kupowałam w dwóch ostatnich. Ceny są różne. W chińczyku dałam ok. 5 zł za 1 blaszkę i przyrządy, a na allegro ok 15 z dwoma blaszkami, przyrządami i 3 mini lakierami. Przyznam się - poluję na kolejne, bo wiem, że są takie ze wzorkami na cały paznokieć ;)

Ostatnimi czasy zapałałam miłością do maminego nudziaka, którego znacie już z panterki. Stwierdziłam iż będzie idealny z brokatem Delii jako baza dla dzisiejszego delikatnego wzorka :)


Cała filozofia ze stempelkami polega na tym, że wybrany wzorem z płytki malujemy lakierem, zdrapką usuwamy nadmiar lakieru, odbijamy go na stempla, a ze stempla na paznokieć ;) i gotowe ! Mi się bardzo podoba efekt końcowy , a Wam ? 


Na tym zdjęciu wygląda to jak Essence Nude Glam Cream And Cookies xd




Do jutra, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger