sierpnia 19, 2013

23. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 13 - Animal Print

Hej, cześć i czołem :D

Dzisiaj pora na zwierzęce wzory :) Mój wybór padł na panterkę, które jest w prawdzie oklepana, ale jest niesamowicie łatwa do zrobienia i wygląda świetnie w każdym kolorze  ;)


     Lakiery (mój wybór)
       - baza ( Life Nail Lacquer 21)
       - cętki (Lovely Classic Nail Polish 365) + czarny (Essence Back To Black)
+ wykałaczka

Krok 1.

Malujemy paznokcie kolorem bazowym.

Swoją drogą, kolejny lakier podebrany z maminych nudziaków. Coś czuję, ze przejdzie on na moją stronę mocy :D

Krok 2.

Zwykłym pędzelkiem albo główką od szpilki robimy różnych wielkości ciapki na paznokciach.


Krok 3.

Bierzemy wykałaczkę i  po bokach naszych ciapek robimy czarnym lakierem obwódki, ale nie na około całych. Całość utrwalamy ;D



To by było na tyle ;D


Buziaki, SkyBlueVelvet :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger