sierpnia 11, 2013

15. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 5 - Blue Nails

Hej, cześć i czołem :D

Dzień 5 to dzień zarezerwowany dla koloru niebieskiego. Jest to jeden z kolorów, który mi się chyba nigdy nie znudzi zarówno jeśli chodzi o ubrania jak i o paznokcie oczywiście. Niebieski kocham pod każdą postacią.


Wybór padł na piękny glassfleckowy lakier z Essence (I'm Bluetiful), jeden z najciekawszych lakierów jakie pojawiły się w moich zbiorach :) Jeśli chodzi o stronę techniczną ... Ma megawygodny pędzelek - jedno pociągnięcie starczy, żeby pokryć paznokieć. Jedyne co mnie w nim rozczarowało to krycie. Każdy inny lakier z Essence jaki mam kryje już 1 warstwą. Tutaj potrzebne są 2Schnie całkiem szybko ;)

Jako że dzisiaj jest dzień niebieskiego, w końcu (!) nadarzyła się okazja do wypróbowania sypkiego brokatu, który leży w pudełku już chyba z miesiąc albo 2... Jakoś nie miałam ani jakiejś szczególnej ochoty na noszenie brokatu, a jak już to w ogóle nie pasował do ówcześnie noszonego koloru. Przepakowując lakiery do nowego, większego pudła, wpadł w moje łapki i przyszedł pomysł nałożenia go na kciuk i serdeczny. Efekt? Całkiem ciekawy, bo brokat po utrwaleniu top-coatem zaczął wyglądać jak lakier strukturalny ! 



Bez top-coatu:



 Z top-coatem:

 (polecam powiększyć - klik! )

Wiem, że te moje recenzje stają się na prawdę nudne, ale obiecuje, że niedługo koniec !! :D


Buziaki, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger