sierpnia 28, 2013

32. 31 Days Nail Art Challenge - Dzień 22 - Inspirowane piosenką

Przyznam się, ze do dzisiejszego dnia miałam przynajmniej 3 różne pomysły. Jak nie więcej, ale te 3 wiedziałam dokładnie jak zrobić. Miało być Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall, Arctic Monkeys - Do I Wanna Know, ale zdecydowałam się na zrealizowanie planu z piosenką mojego ukochanego Biffy Clyro - Mountains, a dokładniej wersem " I am a mountain, I am the sea, you can't take that away from me". W ten sposób powstało to : 


Pracowałam cienkim pędzelkiem i wykałaczką. Nie jest to może nie wiadomo jak wymyślny wzór, słowa pewnie zbyt dosłownie zinterpretowane, ale podoba mi się :)

Tak bardzo było mi szkoda to zmywać :( Ale jeśli uda mi się pojechać na ich koncert w listopadzie to pewnie zrobie je znowu :) Tym bardziej, że na kciuku widnieje ich logo ;)

Troszkę nie wyszło, no ale cóż... ;)


Do następnego , SkyBlueVelvet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger