września 05, 2013

40. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 30 - zainspirowane tutorialem

Ten dzień miałam zaplanowany całkiem inaczej, ale plany uległy zmianie dzięki znajomej, która podesłała mi to :


Moje nie wyszły zupełnie tak samo bo mam w tym momencie za małe pazurki, więc malowałam coś na wzór tego. I mam to tylko na tym jednym paznokciu, bo praca na moich ogrychach jest serio upierdliwa. Pazurki odrastajcie !!!

Co do wykonania - użyłam cienkiego pędzelka, wykałaczki i lakierów: Avon Nailwear Pro+ Lemon Sugar, Miss Sporty Lasting Colour 080, Miss Sporty Clubbing Colour 036 , Essence Colour&Go! 135 I'm Bluetiful i Miyo Mini Drops fiolet z glassfleckiem, który jest bezimienny i na zdjęciach niewydoczny, bo był na kciuku. Gościnnie zawitał również lakier z Delii Prosilk 56, który przykrył te straszne bąble stworzone przez zółtka.


Piórka zdecydowanie nie są moją mocną stroną xD

FACEBOOK ---> wchodzimy, lakjujemy, komentujemy ;D

Do jutra, SkyBlueVelvet :*

2 komentarze:

  1. Ojacie nie moge !! Doczekalam sie !! Widze ze tw blog sie rozwija - jes coraz lepiej. Strasznie mi sie podoba. Jestem po prostu w siodmym niebie normalnie ciesze sie do ekranu. Jest przeslicznie, i bosko. Pzdrawiam ! Buziaczki !! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :D Tak, rozwija się i z dnia na dzień jest coraz lepiej. Swoją drogą - dziękuję za bardzo miły komentarz i entuzjazm - to baaardzo motywuje! Dzięki i buziaczki ! :*

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger