września 08, 2013

Trochę nowości + aktualny przegląd

(Przestałam numerować posty, bo stwierdziłam iż to nie ma za bardzo sensu)

Dzisiaj post podsumowujący ostatni miesiąc (właściwie miesiąc i trochę). Więc tak - trzoszkę mi przybyło ( i troszkę ubyło (chyba z 7-9 sztuk) więc jestem właściwie na 0. Po ostatnich porządkach i przeglądach wyszło 86 sztuk razem z bazami, topami i odżywkami, 75 sztuk kolorowych. Zrobiłam kolorystyczne listy, co baaardzo ułatwia pracę :) Początkowo ustawiłam je w pudle kolorystycznie, ale zrobił się taki nieład (nie mylić z bałaganem), że nie mogłam kompletnie nic znaleźć. Także, ustawienie według marek zostało :D



Zielenie

Brązy i nudziaki

Zółcie, pomarańcze, czerwienie

Róże i fiolety 1

Róże i fiolety 2

Niebieskie 1

Niebieskie 2

Brokaty, pękacze i inne :)



To co mi przybyło, zastąpiło miejsce tych kilku wyrzuconych ;) :



Jeśli macie pod ręką drogerię Natura to polecam sie tam wybrać, bo wiem, że mają całkiem fajne przeceny. Za jedyne 1,99 zł/szt. kupiłam dwa podwójne lakiery i bazę peel off z Essence. I żałuje, że nie wzięłam więcej, bo kolorów było aż 6. Trudno , następnym razem :) Kilka z maluchów ze zdjęcia zostało już przetestowane i ofotografowane , więc niedługo pojawią się świeżutkie recenzje :) Teraz tak tylko Wam powiem, że ten Eveline miniMAX zdążył skraść moje serducho - i to chyba on pójdzie na pierwszy ogień :)


Oczekujcie nowości, a tym czasem zostawiam Was z moim Facebookowym profilem :)


Buziaki, SkyBlueVelvet :*

4 komentarze:

  1. Te podwójne Essence są super, żałuję, że w najbliższej naturze ich nie ma bo chętnie bym zapolowała :(

    PS. Szkoda że nie masz na blogu możliwości śledzenia przez bloggera, chętnie bym zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie wzięłam więcej :D

      PS. Bardzo mi miło :) Już dodane :)

      Usuń
  2. 1,99 zł?! To ja już tam biegnę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnij, biegnij bo na prawdę warto! ;D Catrice też były w fajnej cenie :)

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger