grudnia 16, 2013

Eveline miniMAX 829 + Life 46

Trzeci raz zabieram się do tej recenzji. Serio. Bo albo ze zdjęciami było coś nie tak i odpuszczałam, albo coś mi nie pasowało w moich wypocinach i dawałam sobie spokój. Ale nareszcie i chce mi się pisać i mam w miarę ogarnięte zdjęcia :P

Nie wiem czy pamiętacie, ale w październikowym podsumowaniu wspominałam Wam o tym lakierze. Miał być to prezent dla babci, ale ta postanowiła pozostać wierna różowi do frencha i tym sposobem ja go przygarnęłam. To był ten jeden raz, kiedy w duchu cieszyłam się, że mój prezent się nie spodobał :D


Jak w moich pozostałych 2 miniMAXach, podoba mi się w nim absolutnie wszystko ! Przede wszystkim kolor. Tutaj w sztucznym świetle to nudziak, ale w świetle dziennym wpada nawet troszkę w brzoskwiniowe tony. Zupełnie mi to nie przeszkadza, nawet wtedy jest cudowny <3 Malowanie nim to czysta przyjemność! Ma delikatną lekko lejącą konsystencję, która w połączeniu ze standardowym pędzelkiem (za którym ja osobiście nie przepadam, ale daje radę ) pozwala precyzyjnie pokryć paznokieć emalią. Pełne krycie i cudowny kolor uzyskujemy po drugiej warstwie. Całość schnie naprawdę szybko na ładny, delikatny połysk. Lakiery miniMAX uwielbiam za ich trwałość. Ten, jak każdy poprzedni, wytrzymał u mnie 4 dni bez odprysków. W 3 dniu noszenia miałam na może 2 paznokciach minimalnie przetarte końcówki. Co tu dużo mówić - świetny jest !


Mimo, że miniMAX samodzielnie wygląda cudnie, postanowiłam go połączyć z moim ostatnio nabytym w Super-Pharmie topperem Life 46. Długo nie wiedziałam z czym go połączyć, więc padło na nudziaka. Według mnie - strzał w dziesiątkę. Jak zwykle nałożyłam go tylko na 2 paznokcie, co by nie przesadzić z ilością i całość bardzo mi się podobała. Zanim jednak pokażę Wam zdjęcia, wyskrobię parę słów o tym brokacie. Sprawił mi troszkę więcej kłopotu niż jego czarno-biały kolega. Przede wszystkim, żeby nałożyć tyle drobinek ile mam musiałam troszkę się nałowić i nagimnastykować, bo jak już nabrałam na pędzelek to nie chciały się równomiernie rozłożyć. O zmywaniu już nie wspomnę... Metoda foliowa + poprawki... Jednak warto, naprawdę warto, bo to połączenie różowych i złotych heksów, złotych i czarnych kwadracików i srebrnych kreseczek wygląda ślicznie ! Szczególnie na tak delikatnym lakierze jak miniMAX 829 <3



Całe mani nosiłam 4 dni i nie mogłam cały czas oderwać od niego wzroku :P

Jak Wam się podoba? :)

Buziole, SkyBlueVelvet :**

17 komentarzy:

  1. Idealny odcień nude! Ten topper świetnie do niego pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, uwielbiam odcienie nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest :)
    i topper ładnie się z nim komponuje, duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie umiem sobie wyobrazić tego toppera innej bazie :)

      Usuń
  4. piękny nudziak, świetnie wygląda z tym topem Life :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nude, jednak z jakimś topem bardziej mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten Life :) Super połączenie z nudziakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, ale on jest piękny! Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the sparkles! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is just so pretty. Very neat. Love the rich creamy color of the polish. Great job!

    Happy New Year!
    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this color is perfect ! Thanks ;)
      Happy New Year for you too :)

      Usuń
  11. Ślicznie wygląda z tym topperem ;) Bardzo ładne są te toppery z SP :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger