grudnia 27, 2013

To Buy Or not To Buy ?...

Święta, święta i po świętach... Żyjecie ? :D

W tym roku byłam grzeczna i św.Mikołaj przyniósł mi dwa cudowne Essie pod choinkę <3 Niby sama je wybierałam i dobrze wiedziałam, że znajdę je pod choinką, ale wyobraźcie sobie moją radość jak w końcu wpadły w moje łapki ! Oczywiście, chwilę po odpakowaniu świąteczne (nieudane) mani poszło w niepamięć, a pierwszy Essiak poszedł w ruch. Od Wigilii siedzę i się nim zachwycam *.*


Ta piękność to To Buy Or Not To Buy z wiosennej kolekcji Navigate Her z 2012r. Piękna lila wypełniona błękitno-fioletowym shimmerem, który na paznokciu jest minimalnie widoczny. Kolor idealnie wpasowuje się w moją pastelową manię. Właśnie takie jasne kolorki najlepiej mi się ostatnio nosi :) Aplikacja jest cudowna! Pędzelek taki jak lubię - szerszy, płaski, delikatnie zaokrąglony. Konsystencja jest lejąca, ale nie brudzi skórek (ale malowałam w powietrzu dosłownie i gdzieś tam musiałam ciapnąć ) . Do całkowitego krycia potrzebowałam 3 cienkich warstw. Byłam na to przygotowana, bo moje końcówki mają tendencję do odbijania się nawet przy ciemnych lakierach,a sam TBONTB jest jasnym kolorem - więc wybaczam. Schnie ekspresowo na delikatny połysk. Mam go na pazurkach 3 dni (wprawdzie pokryty jest najzwyklejszym bezbarwnym dla utrwalenia zdobienia) i nie stało się z nim kompletnie nic. Basen też mu nie zaszkodził :)



W tym roku św. Mikołaj (czyt. mama i brat xd) spełnił wszystkie moje lakierowo-paznokciowe zachcianki, bo zostawił mi również mega farbki akrylowe i palucha do ćwiczeń! Na paluchu robiłam próbne zdobienie, właśnie na TBONTB i tak mi się spodobało, że zrobiłam je na sobie. Te z Was, które obesrwują mój profil na Facebooku (link na pasku bocznym, zapraszam ;) ) już je widziały, ale dla reszty wrzucę jeszcze raz tutaj ;) Nie myślałam, że tymi farbkami tak fajnie się maluje ! 100 razy wygodniej niż lakierami <3

Śmieszny jest ten paluch :D
Ale przyda się, bo na innych niż swoich paznokciach
kompletnie nie daję sb rady xd
W realu jakoś lepiej to wygląda...

Ale żółta ręka mi wyszła :o


Podsumowując: To buy Or Not To Buy niesamowicie mi się podoba ! Marzył mi się taki delikatny fiolet, a ten jest idealny ! A na pytanie To Buy Or Not To Buy odpowiadam zdecydowanie BUY! tym bardziej, że na ekobieca.pl lakiery Essie można kupić w cenie od 9,99zł ! Stąd właśnie pochodzą moje TBONTB i Navigate Her, i wiem, że na tych dwóch się nie skończy, bo już ostrzę ząbki na All Tied Up i Bikini So Teeny :)

A Was czym obdarował św. Mikołaj ? :D
Buźka :*

5 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger