grudnia 24, 2013

Święta, święty czas tuz tuż... :D

Dzisiaj króciutko. Miałam wstawić zdjęcia świątecznych zdobień, ale żadne zdjęcie nie nadaje się do pokazania :( W każdym bądź razie ...

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń, góry prezentów pod choinką, smacznego karpia i miłej atmosfery przy wigilijnym stole ! :**

Ja mykam pomagać i się ogarnąć, a na ten czas zostawiam Wa, kochane, z moją ulubioną świąteczną nutą 
LET IT SNOW (Editors)  (chciałam dać ładnie filmik ale jest jakiś bunt i pokazuje że filmu w YT nie ma. A jest ! ) i zdjęciem mojej pięknej choinki :)


Tak więc jeszcze raz - WESOŁYCH ŚWIAT!

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger