grudnia 10, 2013

Kolejny piaskowy post, czyli Wibo WOW Sand Effect 02

Ten o tutaj to mój jedyny matowy piaskowy kolega. Cała reszta to brokaty <3 Zdjęcia zalegają mi na dysku już prawie miesiąc i dopiero się zebrałam, żeby skrobnąć o nim kilka słów, chociaż i tak pewnie widziałyście go na innych blogach...


Na niektórych zdjęciach wyszedł nieco szarawo jednak w rzeczywistości jest beżowobrązowy. Wygląda troszkę jak taki prawdziwy piach albo błotko, ale prezentuje się naprawdę fajnie i bardzo przyjemnie się go nosi. Maluje też. Pędzelek ma wąski, okrągły prosty, czyli taki jak w piaskach lubię najbardziej :) Konsystencję ma raczej gęstawą, ale nie przeszkadza to w aplikacji. Generalnie to już pierwsza warstwa ładnie kryje, ale dla głębszego efektu piasku ja daję dwie. Z resztą przy jednej moje długaśne (jak na mnie) końcówki prześwitują... Schnie ekspresowo. Ze zmywaniem nie ma tragedii, trzeba troszku mocniej przycisnąć wacik i gotowe ! Bez bazy (i topu oczywiście) trzyma się 2-3 dni bez jakoś tragicznie przetartych końcówek, odpryski się nie zdarzyły :) 




My z Mamą baardzo go lubimy i już czaimy się na kolejny egzemplarz, bo ten już jest na wykończeniu :)

A Wam jak się podoba ? :)

Buziole, SkyBlueVelvet :*

10 komentarzy:

  1. Już prawie cały zużyty? Niezłe macie tempo:)
    Mam większość tych piasków,a jeszcze żadnego nie użyłam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama bardzo często go używa :P Bywa ze znosi, zmywa i robi od nowa :)

      Usuń
  2. Ale fajnie wygląda;) Mój własnie ten czeka na swoje pierwsze użycie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam go w sklepie i kompletnie mi nie pasuje :)
    ale najważniejsze, że Tobie się podoba. No i plus za widoczną teksturę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Strasznie lubię takie odcienie i piaski :) Mam te wszystkie matowe Wibo i jak na razie ten intensywnie czerwony okazał się bublem, w ogóle nie schnie mi na piasek ;( tylko na taki glut...a taki ma super kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam prawie wszystkie brokatowe i każdy dobrze się sprawuje :) Dobrze, że mówisz o tym czerwonym, bo chciałam go ostatnio kupić :) Kolor ma niesamowity, szkoda ze się na nim zawiodłaś... :)

      Usuń
  6. Na Twoich paznokciach wygląda zjawiskowo - ja jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger