grudnia 13, 2013

Moje pierwsze zimowe mani

Notkę już miałam napisaną, wystarczyło tylko dodać zdjecia. Dzisiaj wchodzę w listę postów, a tu żadnej wersji roboczej ni ma ! Ugghhh .. No to jeszcze raz ;)

Te, które śledzą mój profil na Facebooku to zdobienie już widziały, ale tak mi się spodobało, że postanowiłam poświęcić mu osobną notkę razem z tutorialem, mam nadzieję, że się przyda . Niestety to mani nie wytrzymało u mnie za długo (niecałe 2 dni), bo ułamałam 1 paznokcia (na szczęście prawa ręka i nie aż tak drastycznie jak z początku myślałam bo na jakieś 1/3 długości), a z reszty z jakiegoś powodu zlazło całymi płatami, ale i tak się nim zachwycałam !  
Swoją drogą, robiąc to mani przypomniałam sobie jak bardzo podoba mi się MIYO Baby Blue (baza)! Mam ostatnio chrapkę na pastele (a i tak mimo wszystko pomalowałam dzisiaj paznokcie ciemnym piskiem xd), a ten się idealnie nadaje ! + wiem że pod choinką wylądują dwa pastelowe Essie, więc same rozumiecie :D

Przepraszam za jakość zdjęcia i moich skórek


Do wykonania potrzeba:
- kolor bazowy - błękit - MIYO Nailed It! Baby Blue
- ombre - niebieski -Vipera Bambini 44 + gąbeczka
- opcjonalnie brokat - Delia 56
- śnieżynki - biały - Golden Rose Fantastic Color 104 + wykałaczka i cienki pędzelek
top coat


Krok 1. Malujemy paznokcie na błękitno i czekamy aż wyschną.
Krok 2. Przy pomocy niebieskiego lakieru i gąbeczki robimy ombre albo na końcówkach albo przy skórkach - gdzie preferujecie. Nie musi być idealne bo i tak idą na to jeszcze śnieżynki. Jeśli chcecie pociągacie całość delikatnym topperem.
Krok 3. Wybieramy gdzie chcemy umieścić śnieżynki i wykałaczką robimy kropki, które będą naszym punktem wyjścia.
Krok 4. Od kropki malujemy kreski w różnym kierunku. Mogą być rożnej długości.
Krok 5. Na końcach uprzednio namalowanych kresek malujemy kilka mniejszych kreseczek.
Krok 6. Utrwalamy całość i gotowe ! 


Szczere mówiąc nie wiem, dlaczego zrobiłam tak mało zdjęć... No ale cóz :)

Co Wy na to ?

Buzia, SkyBlueVelvet :*

7 komentarzy:

  1. Mani jest cudowny! Szkoda, że zima jest taka piękna tylko na pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :P No szkoda, szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdobiebie. Bardzo mi sie podoba gradient. Tak plynnie przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne kolory, gradient, pomysl i wykonanie:)
    A w ogole same paznokcie masz genialne:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger