grudnia 04, 2013

Mani zainspirowane płytową okładką + tutorial

To zdobienie chodziło za mną od momentu, którym owa płyta wpadła w moje łapki, czyli mniej więcej od wakacji. Cały czas miałam w głowie ten gradient, te kwiatki i wszystko, ale kompletnie nie mogłam się zebrać, żeby to zmalować. Szerze mówiąc w realu jakoś bardziej mi się to podobało, niż teraz na zdjęciach...



Do wykonania użyłam:
- Golden Rose Fantastic Colour 104 - biel
- Vipera Focus On! 912 - pomarańcz
- Essence Miami Roller Girl 01 Bienvenido A Miami - żółty
- Wibo Gel Like 3 Zielona Fantazja + FM Group Dark Jade - zielenie
- Vipera Bambini 44 + Miss Sporty Lasting Colour 515 - niebieskie
- Vipera Polka 50 - czerń
- Miss Sporty Turbo Dry
- cienki pędzelek Essence i porwana gąbeczka do make-upu - najlepiej przygotować po jednym kawałeczku do każdego koloru .

Polecam kliknąć w obraz żeby powiększyć.
Krok 1.
Malujemy cały paznokieć na biało, żeby kolory ładniej kryły i były wyraziste.

Krok 2.
Końcówkę paznokcia kryjemy przy pomocy gąbeczki pomarańczowym lakierem.

Krok 3.
Dodajemy pasek żółtego lekko najeżdżając na pomarańcz, żeby zatrzeć granice kolorów.

Krok 4.
Nad żółtym dodajemy pas zieleni. Ja do Zielonej Fantazji dodałam trochę Dark Jade, żeby jakoś ją urozmaicić.

Krok 5. 
Nakładamy niebieskie pasy. Tutaj też jaśniejszy niebieski można wymieszać z ciemniejszym, jak w poprzednim kroku, żeby wzbogacić kolorek.

Krok 6.
Tuż przy skórkach wykańczamy ciapiąc odrobinę czerni.

Krok 7. 
Cienkim pędzelkiem malujemy kwiatki, trawy, gałązki wg własnego uznania.

Całość pokrywamy topem i gotowe !



Swoją drogą polecam ten album, bo mimo, że wielu osobom nie odpowiada głos wokalisty, to cała płyta jest wypełniona świetnymi tekstami, w których ja osobiście jestem po uszy zakochana i wracam do nich baardzo często. Passengera na pewno każda z Was zna z "Let Her Go", które non stop leciało w radio w ostatnie lato :) Jeśli nie to odsyłam do YouTube  :)

Jak Wam się podoba ?... 

Buzia, SkyBlueVelvet :**


8 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger