listopada 10, 2013

Brązowa bezimienna śliwka od MIYO MiniDrops

Gdy na którymś blogu zobaczyłam tego malucha - z miejsca się zakochałam! Piękna ciemna, momentami wpadająca w brązy, śliwa wypełniona srebrnymi drobnymi glassfleckami , cudo ! Chodziłam,  szukałam, aż w końcu znalazłam go w mojej ulubionej, niezastąpionej drogerii. To było jakoś w wakacje i dacie wiarę, że dopiero teraz się zebrałam, żeby pomalować nim paznokcie? Kupiłam go jeszcze w czasie 31 Dasy Nail Art Challenge i miałam inne rzeczy do malowania. Wykorzystałam go w prawdzie w moich niewydarzonych half moonach, ale potem go odstawiłam i dopiero niedawno odkopałam go z resztą jesiennych kolorów... Prezentuje się o tak o :

Tutaj w sztucznym świetle wygląda bardziej na brąz, ale w świetle naturalnym wydać te fioletowo śliwkowe tony :)



Jeśli chodzi o malowanie to jest całkiem przyjemny w pracy. Ma dość wygodny pędzelek - taki jak wszystkie MIYO. Kryje standardowymi dwoma warstwami, które dość szybko wysychają. Chyba nawet szybciej niż u koleżanki Hollywood Star, bo tym malowałam później, a i tak nie miałam odciśniętej pościeli jak u 'gwiazdki'. Mimo tych drobinek, całkiem szybko się go zmazuje, wystarczy troszkę mocnej potrzeć :) Jedyna rzecz, która mi w nim przeszkadza to trwałość. Po całym dniu noszenia miałam przetarte końcówki, a na następny dzień pojawiły się gdzie nie gdzie małe odpryski. Ale z czystym sumieniem mogę zwalić to na opajęczanie szkolnego łącznika ;P







Żałuję, że tak długo z nim zwlekałam, bo jest na prawdę uroczy ;)

A Wy co o nim sądzicie ? :)


Papatki, SkyBlueVelvet ;*

5 komentarzy:

  1. jak dla mnie troszkę za ciemny kolor ale świetnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny z serii zapachowej :) Ten ma chyba więcej brązowych tonów, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor , w Łodzi trudno je spotkać .

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger