listopada 08, 2013

Szarości ciąg dalszy, Golden Rose Fashion Colour 87

O tym lakierze wspominałam w październikowym podsumowaniu :) Kolorek, którego szukałam od dłuższego czasu (wiecie jak ciężko było mi było go znaleźć ? xD) i szczęśliwie znalazłam go w strzeleckiej drogerii na wyprzedaży za jedyne 1,99zł. No i jak tutaj takiego nie przytulić ? :D


Wydaje mi się, że ta seria jest już wycofana, bo z drogerii zniknęła szafeczka z tymi maleństwami i została zastąpiona Coloramą z Maybeline. Wszystkie pozostałości zostały przeniesione do kosza opatrzonego napisem WYPRZEDAŻ!! I sukcesywnie, zaglądam i wracam do domu z kolejnymi maluchami :D Korzystam póki mogę, bo te lakiery są na prawdę fajne i to właśnie z nimi zaczynałam moją lakierową przygodę :)





Na zdjęciu powyżej są dwie warstwy emalii. Pierwsza warstwa w zupełności nie wystarczy. Moja mama stwierdziła, że wyglądają wtedy jakby były sine. Druga warstwa dopełnia całości :) Mam wrażenie, ze na zdjęciach są widoczne delikatne prześwity, ale to fanaberie aparatu :) Wracając - konsystencja jest bardzo fajna. Lakier ładnie się rozpływa na płytce nie zalewając skórek. Pędzelek ma troszkę wąski, przez co nabiera się troszkę za mało kosmetyku. Moje duże kciukowe paznokcie malowałam na 3 razy, bo po prostu nie starczyło emalii. Resztę pazurków mam połowę mniejszą więc nie było problemów :) Lakier fajnie się błyszczy bez żadnych wspomagaczy i schnie całkiem szybko. Mimo tego i tak gdzieś go przyhaczyłam szykując młodemu urodzinki. Nie powiem Wam niestety ile samodzielnie wytrzymuje na paznokciach, bo owe przyhaczenia postanowiłam przykryć gradientem :) Już jak przymierzałam się do tego lakieru miałam w głowie wizję szarego ombre upstrzonego czarnym Revlonowskim brokatem Galaxy :) Z efektu końcowego byłam baardzo zadowolona i nosiłam go na pazurkach całe 3 dni ! Wyszło mi to o tak :






I jak Wam się to widzi ? :)


Do następnego , SkyBlueVelvet :*

7 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, gradient pokryty tym topem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wersja gradientowa jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam cię w http://arnellnails.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier, a cena jest mega kusząca. Gradient wyszedł super! :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny odcień szarości ;)
    a gradient wyszedł prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger