listopada 10, 2013

Tag: Liebster Blog



Zostałam otagowana przez Arnell Nails, za co ślicznie dziękuję :) Nikt mnie jeszcze nie tagował, więc baardzo cieszę się z tegoż wyróżnienia :)

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej,lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

1. Jaki jest Twój sposób na dobrze zaczęty poranek?
Duży kubek mocnego, słodkiego, gorącego kakao lub biała, też słodka, kawka <3 Bez tego rano ani rusz ! 

2.  Na co zwracasz największą uwagę wybierając lakier do paznokci?
Zazwyczaj kopię w pamięci czy już czegoś podobnego czasem nie posiadam. Następne w kolejności są cena i ewentualne opinie innych :) A jeśli wybieram lakier z pudła to zazwyczaj patrze czy bd pasował do ciuchów :)

3. Jaką markę lakierów lubisz najbardziej i dlaczego?
Bez wahania mówię - Essence. Wprawdzie nie mam aż tylu buteleczek z tej firmy co z Miss Sporty czy MIYO, ale to tylko dlatego że nie są sprzedawane w moim mieście. Uwielbiam je za dosłownie wszytko! Cena, krycie, czas schnięcia, trwałość. Jak dla mnie - są idealne !

4. Jakiego koloru lakieru nigdy nie kupisz?
Szczerze mówiac, chyba nie ma takiego... Mam opory np. przed mocnymi różami, ale mam napady że sięgam i po takie lakiery.

5. Gdybyś mogła stworzyć własny lakier do paznokci, jak by wyglądał?
Na pewno to byłby topper ! Myślę, ze byłaby to przeźroczysta baza z czarnymi kreskami, dużymi turkusowymi i mniejszymi srebrnymi heksami oraz białymi piegami :)

6. Co najbardziej cenisz w obserwowanych blogach?
Głównie rzetelność Rzetelność to wg mnie podstawa dobrej recenzji.

7. Rzecz, która najbardziej cię denerwuje na blogach? Czego najbardziej nie lubisz?
Denerwują mnie trochę posty z samymi zdjęciami. Szczególnie takimi naprawdę fajnymi - aż się proszą o chociaż zdanie jakiegokolwiek wstępu...

8. Kosmetyk, który poleciłabyś każdemu? 
Ciężko powiedzieć... Na pewno lakiery, ale tego jest tyle, ze nie będę po kolei wymieniać :D Ale myślę, że godną polecenia jest odżywka nawilżająca do włosów z Ziaji (pomarańczowa nakrętka). Jest niedroga (5zł), a świetnie spełnia swoje zadanie.

9. Prezent, który sprawiłby ci największą radość, to...?
Oj, duuużo rzeczy ! ale na chwilę obecną byłaby to najnowsza książka Dana Browna "Inferno". Gościa uwielbiam, czytałam wszystkie jego książki i nie mogę się doczekać aż ta wpadnie w moje kochające kryminały/thrillery/sensacje łapki :D

10. Twoja najbardziej uniwersalna część garderoby...?
Hmmm... Trampki, które wciąż rozwalam i dżinsy :D

11. Jakich kosmetyków masz najwięcej i ile sztuk liczy twoja kolekcja?
Odpowiedź jest chyba oczywista - lakiery <3 Specjalnie policzyłam - bez baz,odżywek itp - 93 :)


Moje pytania:
1. Kształt paznokci z jakim czujesz się najlepiej to...?
2. Jakie książki najchętniej czytasz ?
3. Płyta godna polecenia to...?
4. Jaki jest Twój ulubiony lakier?
5. Jeśli miałabyś polecieć na bezludną wyspę i mogłabyś zabrać ze sobą tylko 3 rzeczy to co by to było ?
6. Makijaż mocny czy delikatny?
7. Jak spędzasz wolny czas?
8. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego życia?
9. Bez tego nie ruszam się z domu...
10.  Masz swoją ulubioną metodę zdobienia paznokci? Jeśli tak, to jaką.
11. Czym kierowałaś się zakładając bloga ?

Nie bardzo wiedziałam kogo nominować, ale w końcu padło na:
Pozdrawiam, SkyBlueVelvet :*

2 komentarze:

  1. dziękuję za nominację ;) byłam tagowana już dwa razy, więc napiszę w komentarzu :)
    1. Kształt paznokci z jakim czujesz się najlepiej to...?
    kwadratowe, lekko zaokrąglone
    2. Jakie książki najchętniej czytasz ?
    S. Kinga i 'Harrego Pottera'
    3. Płyta godna polecenia to...?
    nie wiem, słucham bardzo różnej muzyki
    4. Jaki jest Twój ulubiony lakier?
    nie mam ulubionego ;)
    5. Jeśli miałabyś polecieć na bezludną wyspę i mogłabyś zabrać ze sobą tylko 3 rzeczy to co by to było ?
    jestem bardzo praktyczną osobą, więc pewnie jakiś nóż, apteczka i nie wiem co jeszcze :p
    6. Makijaż mocny czy delikatny?
    delikatny, sama używam tylko mascary, u innych podoba mi się taki delikatny, naturalny
    7. Jak spędzasz wolny czas?
    z przyjaciółmi lub oglądam seriale i maluję paznokcie
    8. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego życia?
    bez przyjaciół
    9. Bez tego nie ruszam się z domu...
    klucze, portfel, telefon
    10. Masz swoją ulubioną metodę zdobienia paznokci? Jeśli tak, to jaką.
    lubię wzorki ręcznie malowane i saran wrap
    11. Czym kierowałaś się zakładając bloga ?
    żeby mieć wszystko w jednym miejscu i łatwiej śledzić nowe posty innych blogerek dzięki obserwowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger