listopada 12, 2013

Zmiana i fioletowy Life 28

Na początek o zmianie. Spiłowałam pazury na okrągło. I mam mieszane uczucia... Z jednej strony są całkiem ok i już od dłuższego czasu korciło mnie, żeby to zrobić, a z drugiej jak patrze na stare zdjęcia to mega żałuje tej zmiany ! Nie wiem może się przyzwyczaję albo po połowinkach (to już w piątek <3) zetnę je i wrócę z powrotem do kwadraciaków.

No ale do rzeczy ! Pod kątem lakierowym, ostatni weekend był dla mnie dość owocny, przybyło mi 5 maleństw <3 No i jednym z nich jest wybrany przez moją mamę fiolet Life 28.

Sztuczne światło

Ten i inne lakiery z serii są dostępne w drogeriach Super-Pharm za ok. 5zł. Ja akurat trafiłam na promocję 2 za 7,99 więc wzięłam ten i jeszcze wymarzony czarno-biały brokat (który niedługo też się pojawi :)). Ten lakier bardziej się podobał mojej mamie, jakoś nie byłam do niego przekonana... Do czasu wypróbowania go na wzorniku. Z miejsca się zakochałam ! Piękny fiolet, nie za jasny nie za ciemny, wypełniony złotym shimmerem, który tak pięknie się mienił !



Malowało się nim baardzo dobrze. Pędzelek klasyczny - okrągły, prosto ścięty i nie za długi. Konsystencja lakieru jest idealna! Jest na tyle rzadki, że ładnie się nim operuje, ale nie aż tak, co by pozalewać skórki. Kryje dwoma warstwami, które wyschły dosyć szybko. Bez żadnych wspomagaczy ładnie się błyszczał. Wprawdzie nosiłam go tylko jeden dzień, ale w tym czasie nie stało się z nim kompletnie nic :)

Światło dzienne




A Wam jak się ten maluszek podoba ? ;)

Buziaki, SkyBlueVelvet ! ;*

3 komentarze:

  1. Śliczny :) Ja kupiłam podobny z MIYO i okazało się, że na paznokciach robi się brązowy, chociaż w butelce wyglądał na równie cudowny jak twój :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, super że ten shimmer jest tak widoczny, bo w wielu lakierach zanika na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmieniaj! Tak jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger