listopada 23, 2013

Golden Rose Fashion Color 61

Kolejny łup z wyprzedaży strzeleckiej drogerii ;) Obiecałam mamie, że przytaszczę coś beżo/brązopodobnego - wróciłam z trzema :P Ten przypomina mi nieco toffie albo krówki :)


Lakier jest całkiem przyjemny w aplikacji. Ma idealną konsystencję - lekko lejącą, która ładnie wyrównuje się na płytce, ale nie wylewa się na skórki. Pędzelek jest standardowy, jednak nabiera troszkę mało emalii. Kryje 2-3 warstwami, w zależności od ich grubości. 2 warstwy schną całkiem szybko, 3 z pozoru też, ale bez wysuszacza miałam rano minimalnie odciśnięte włosy. O trwałości nie mogę nic powiedzieć, bo nosiłam całość tylko 1 dzień, ale to tylko dlatego, że nagle naszła mnie ochota na coś ciemniejszego :)






Już zanim zabrałam się za malowanie paznokci tym maluchem w głowie siedział mi pomysł na zdobienie z nim w roli głównej, więc jak tylko wróciłam do domu zabrałam się do roboty! Wyciągnęłam:
- ledwo zipiącą czerń Miss Sporty Lasting Colour 080

Krok 1.
Na boku paznokcia malujemy gruby biały pasek.

Krok 2.
Na brzegach białego paska i na jego środku malujemy 3 cienkie paseczki wzdłuż i dwa u dołu w poprzek.

Krok 3.
Na przeciw białego pasa malujemy cienką czerwoną linię, którą przecinamy kolejną, przy końcówce paznokcia. 


Moje wyszły troszkę nierówno (czerwona jakoś tak krzywo schodzi), ale zauważyłam to dopiero robiąc zdjęcia ...





Co Wy na to ? :)

Buziaki, SkyBlueVelvet :*

10 komentarzy:

  1. Śmieszny kolor, taki sraczkowaty :D A zdobienie fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny lakier ;) takie pomieszanie krówki z kawą :D
    a ta kratka to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek nie mój, ale mani ladnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor i bardzo fajna kratka do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam kolor jest nietypowy, ale rzeczywiście pasuje do zmalowania słynnej krateczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne paznokcie a i jak ładna baza to i każdy lakier będzie ładnie wyglądać nawet taki sraczkowaty;p obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger