listopada 15, 2013

Life Trendy Colour 21 na miętowej bazie

Dawno nie byłam tak zadowolona z mani ! Na prawdę! Nosiłam je 3 dni, i to tylko dlatego, że połowinki are coming i musiałam zmyć, żeby zrobić coś innego na imprezę :) Niestety z chyba 30 zdjęć została garstka, bo albo poruszone, albo skórki w takim stanie że pożal się Boże -.-

Do rzeczy... Marzył mi się, oj marzył, czarno-biały brokat. Wyobraźcie sobie moją radość jak zobaczyłam go w Super-Pharmie z plakietką '2 za 7.99'. Ja wzięłam tego, a mama skusiła się na fiolet z poprzedniego postu KLIK. Trochę siedziałam nad wyborem koloru bazowego, aż w końcu padło na miętę (której recenzję możecie poczytać tutaj: KLIK) i to był strzał w dziesiątkę ! Z resztą... Popatrzcie same !


Na zdjęciach widoczna jest jedna warstwa brokatu. Pędzelek jest taki sam jak u 28. Konsystencja jest naprawdę przyjemna, dość rzadka jak na brokat, ale bardzo przyjemna w aplikacji. Brokat nie haczy jest właściwie całkiem gładki. Jedyny minus jakiego się doszukałam to czas schnięcia, dlatego wspomogłam się Miss Sporty Turbo Dry. No i oczywiście jak każdy brokat zmywa się ciężko i nie obchodzi się bez metody z folią, ale tego do minusów nie zaliczam, bo wg mnie to nieodłączna cecha brokatów :)



Jak już mówiłąm - całość nosiłam na pazurkach 3 dni, w ciągu których trzymały się świetnie, żadnych odprysków. Miałam wprawdzie lekko popękane (co troszeczkę widać na zdjęciach), ale nie rzucało się to tak bardzo w oczy. Bardzo dobrze nosiło mi się ten mani. Z resztą nie tylko mi - zebrał duuużo komplementów :D





Podsumowując: Jestem tym maluchem zachwycona i jestem na 100% że baaaardzo często będę po niego sięgała :)

A Wam jak się podoba ? :)

Buziaki, SkyBlueVelvet ;*

13 komentarzy:

  1. do niedawna nie podobały mi sie lakiery z kropeczkami... powoli zmieniam o nich zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne,cudowne,cudowne ! Uwielbiam miętowe kolory, a już szczególnie w połączeniu z brokatem.
    Masz śliczny kształt paznokci ;)

    Obserwuję ;)

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czarno-białe glittery, na wszystkim wyglądają genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przygarnęłam te lakierki w promocji, chociaż ten się nie załapał bo mam podobny z GR :P

    OdpowiedzUsuń
  5. oj pięknie wygląda na tej mięcie ^^ szkoda że jak byłam w SP nie było już tej promocji bo na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest!:D pięknie wygląda na miętowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie to wyglada <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny brokacik :)
    na mięcie prezentuje się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne połączenie kolorystyczne :) chociaż takie czarno białe ciapki na wszystkim ładnie będą się prezentować. Ja tych lakierów nigdy w swoim superpharm nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podobają te lakiery :D
    ale nie mogę się zebrać, żeby pojechać po własny w końcu :/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger