listopada 05, 2013

Prawdziwa gwiazda, czyli MIYO MiniDrops 141 Hollywood Star!

Dzisiejszy post będzie poświęcony kolejnej czerwieni. Polubiłam się ostatnio z tym kolorem, naprawdę. O ile za typową czerwienią, taką jak np. 315 z Rimmela nie przepadam, to wszelkie ciemniejsze  czy (jak ta) błyszczące wersję baaardzo lubię! Kiedy tylko zobaczyłam ten lakier w Netto wiedziałam, ze musi wpaść do koszyka !


To jest kolor, którego od dłuższego czasu szukałam. Miałam ochotę na jakąś połyskliwą czerwień - frostową, metaliczną lub z shimmerem. I właśnie ta ostatnia czekała na mnie w Netto i cicho wołała z regału. Nazwa całkowicie adekwatna  - prawdziwa z niego Hollywoodzka gwiazda !


Lakier kosztował całe 3,99, ale za ten kolor byłam gotowa zapłacić więcej, bo jest po prostu cudowny ! Klasyczna czerwień wypełniona różowym shimmerem, który przepięknie się mieni, zwłaszcza w słońcu. Zdjęcie były jednak robione w sztucznym świetle, bo za późno zabrałam za focenie. Konsystencję ma lekko lejącą, ale nie aż tak, żeby brudził całe skórki. Pędzelek ma okrągły, prosto ścięty - całkiem wygodnie się nim operuje. Kryje właściwie dwiema warstwami. Ja jednak na następny dzień dodałam 3, bo moje dość białe końcówki delikatnie się odznaczały. Po jednym dniu noszenia dwóch warstw miałam delikatnie przetarte końcówki na dwóch albo trzech paznokciach. Na dłuższą metę nie wiem ile trzyma, bo byłam zmuszona go zmyć. Chciałam coś nabazgrać na urodziny dla brata i cały czas robiłam nim czerwone krechy...





Podsumowując: Ten maluch całkowicie mnie urzekł swoim kolorem i shimmerem! Czegoś takiego szukałam od dłuższego czasu i cieszę się, że w końcu zasilił moje zbiory. Podobnie jak Miss Sporty 400 i kilka innych jest na liście lakierów na połowinki. Cały czas się nie mogę zdecydować, dziewczyny mówią mi że piasek, ale mnie tak bardzo inne korcą :D

Ciekawa jestem czy Wam też tak bardzo przypadł go gustu jak mi :)


Trzymajta się, SkyBlueVelvet ! :*

6 komentarzy:

  1. Naprawdę jest świetny :D aż żałuję że go nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za shimmerem niestety nie przepadam, ale fajnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w Netto, ale na niego nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwienie bardzo rzadko pojawiają sie u mnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger