lutego 10, 2014

Holo again :) Eveline miniMAX 406 na mega krótkich pazurkach [dużo zdjęć]

Chlip chlip :( Po pół roku byłam zmuszona pożegnać się z moimi mega długimi paznokciami. Wyjazd = paznokcie do poziomu 0. Taka już chyba tradycja ...

Nawet takie ogryzki muszę mieć pomalowane, bo inaczej szlak jasny mnie trafia. Nie umiem funkcjonować z czystymi, no nie umiem :3 Stwierdziłam, iż moje pobojowiska będą w miarę wyglądały ze srebrnym holo Eveline. I to był strzał w dziesiątkę ! Jakoś wcześniej nie mogłam się zabrać za ten lakier i żałuję. Już teraz wiem o co tyle halo z holosiami :3


Nazwa: Eveline miniMAX 406
Dostępność: większe Rossmanny, osiedlowe drogerie
Cena: ok. 5zł
Pojemność: 5 ml
























Wykończenie: holograficzne
Kolor: srebrny, który adekwatnie do wykończenia mieni się na wszelkie możliwe kolory *.*
Pędzelek: standardowy - wąski, okrągły
Konsystencja: ni lejąca, ni gęsta - idealna!
Krycie: przy pierwszym podejściu (jeszcze na długich paznokciach) dawałam 3 warstwy i dalej były prześwity, więc dałam sobie spokój. Tym razem nałożyłam uprzednio 1 warstwę zbliżonego kremowego lakieru (GD 87) i na to dwie warstwy holosia i jest git ! 
Schnięcie: ciężko mi powiedzieć, bo malowałam z godzinkę przed spaniem i dla świetego spokoju nałożyłam od razu Turbo Dry.
Trwałość: tutaj nic tym razem Wam nie powiem, bo nie nakładałam go solo tylko na inny :) + zrobiłam z nim nie do końca udane ombre Wibo 169 :3







Siedzę i się przyglądam... Jest hipnotyzujacy ! Zapewniam Was, że zdjęcia nie oddają jego uroku w 100 %. Nawet na takich okruszkach mi się niezwykle podoba !

Jak Wam się widzi ten holoś ? 

14 komentarzy:

  1. jak przeczytałam 'mega krótkich' to myślałam, że będą o połowę krótsze niż faktycznie są;) Przynajmniej o połowę;) Świetny kolor, a ten gradient wygląda totalnie meeeega *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega krótkich w porównaniu do tego co było, teraz są długie może na 1mm :/
      Cieszę się, że Ci się podoba, bo sama nie jestem do końca do niego przekonana :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam tak gderasz na te paznokcie a wcale tak źle nie wyglądają :) Holosie od eveline kocham i kochać będę, mam tylko 3 ale jeśli nadarzy się okazja kolekcję na pewno powiększę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach jakoś ładniej wyglądają, serio... Ja mam tylko tego jednego holosia, ale wiem ze na nim się nie skończy :)

      Usuń
  4. wcale nie takie krótkie :) płytka smukła to i wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Holo są boskie :D
    Współczuję pazurków, ale w sumie za długie są niewygodne :P Ja już chyba nie wrócę do takich dlugaśnych bo wszystko utrudniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko chcę, żeby wyrosły odrobinę za opuszki , żeby ich kształt był bardziej widoczny :)

      Usuń
  6. Lakier boski - ombre łał super :) a krótkie pazurki - przy tak ładnej płytce wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tego minimka - jest cudowny a krótkie paznokcie jednak wymiatają :) ostatnio też wolę krótsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi było moich szponków, ale po czasie stwierdzam, że z takimi mi wygodniej :)

      Usuń
  8. Ombre jest rewelacyjne, a sam lakier śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger