lutego 04, 2014

Pingwinki na projekt u B. For Beautiful Nails

Do zimy nigdy nie pałałam miłością. Ba! Na płacz mi się zbiera jak widzę to białe coś padające ! Nie lubię zimna, skrzypiącego śniegu pod nogami, ciepłych butów, szalików, czapek, brrr, fe, fuu ! Jedyne co mi się w zimie podoba to widoki :D Podziwiane przez okno z ciepłym kakao w ręku :D Tak - typowo letni ze mnie ludek :3
KLIK Link do projektu KLIK



Ale do rzeczy! Jak zimy nie znoszę, tak projekt Ani z B For Beautiful Nails strasznie mi się spodobał ! Już miałam w głowie 100 różnych pomysłów na zdobienie! Ale weny i czasu jakoś brakowało... Jakiś czas później odkopałam filmik , mojej ukochanej i od zawsze podziwianej cutepolish, z tutorialem do przesłodkich pastelowych pingwinków. W głowie błysk - TO JEST TO! I w końcu wczoraj zgarnęłam lakiery i zabrałam się do roboty. I wyszło dokładnie tak, jak sobie to zaplanowałam. 3 pingwiny w towarzystwie zmrożonych topperami błękitnych pazurków. Mani baardzo przyjemnie się nosi, jest przeurocze ! Mam nadzieję że wytrzyma chociaż do czwartku, bo wtedy to mam jechać w góry i miło by było przywitać je zimowym mani :3 




Do wykonania użyłam:
- MIYO Baby Blue
- MIYO Bubblegum
- Golden Rose Fantastic Colour 104
- Vipera Focus On 912
- Essence Cool Breeze
- My Secret 104




Co Wy na to ? Mi się nawet podobają :D

10 komentarzy:

  1. Ładniutkie te pingwinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie:) Co do zimy to zgadzam się w 100%. Na szczęście w Szczecinie wszystko już stopniało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w Strzelcach zrobiła się ciapa... Poszłam dzisiaj na spacer to wróciłam z tak ubłoconymi kozakami że szkoda słów :/

      Usuń
  3. Urocze są <3 Też nie cierpię zimy, zimna, śniegu... a jak na złość tu napadało tyle śniegu, że aż strach spojrzeć za okno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paznokcie są kochane! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pingwiny też były inspirowane cutepolish:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger