lutego 28, 2014

[TUTORIAL] Moje różyczki

Daaaawno tutorialu nie było :D Takich różyczek krok po kroku jeszcze Wam nie pokazywałam, więc zapraszam :)


Do wykonania użyłam:
-bazowy kolor - nude (Wibo 351)
-listki - jasna (Essie Navigate Her) i ciemna (FM Group Dark Jade) zieleń
-różyczki - jasny róż (Eveline miniMAX 828), różowa farbka akrylowa, ciemny róż (Wibo 395)
-kropki - srebrny (Eveline miniMAX 406)
-topper - Life 46
-top - Miss Sporty Turbo Dry
-cienki pędzelek
-sonda (moja pseudo sonda ze szpilki i ołówka ♥)


Krok 1 / 2 Malujemy paznokcia kolorem bazowym.
Krok 3. Malujemy listki, najlepiej parami, jasnym zielonym.
Krok 4. Dodajemy odrobinę ciemnej zieleni na listkach. 
<najpierw maluję listki, dlatego, że gdy maluję je na końcu, zawsze wjadę na kwiatka i coś popsuję. A tak listki ładnie wychodzą spod różyczki>
Krok 5. Sondą robimy jasnym różem kółeczka, jako bazę pod różyczki.
Krok 6. Sondą albo pędzelkiem (ja robiłam pędzelkiem) dodajemy na brzegach inny odcień różu, na kształt literek C.
Krok 7. Pędzelkiem zakreślając coś w stylu S (zdj poniżej) dodajemy ciemny róż. Ruchy powinny być dość szybkie. Ważne jest, żeby nie dociskać zanadto pędzelka, żeby nie uszkodzić tego co zrobiłyśmy wcześniej. 


Krok 8. OPCJONALNIE dodajemy sondą srebrne kropeczki między kwiatkami. Ja je lubię, bo mam wrażenie, że dopełniają całość :) 

Całość utrwalamy i gotowe ! Różyczki tak naprawdę im bardziej chaotyczne tym ładniejsze . Nie trzeba mieć talentu do zdobień, żeby je zmalować, wystarczy odrobina chęci i cierpliwości :)





Taki jeszcze mały dodatek na koniec :) Mój pierwszy gif, yay !


Co Wy na to ? :)

12 komentarzy:

  1. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem:). Ten tutorial to bardzo fajna sprawa, może nawet i ja spróbuję stworzyć coś, co choćby w części przypomina Twój wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Chętnie zobaczę efekty Twojej pracy :)

      Usuń
  2. bardzo podobnie maluję swoje różyczki, tyle ze listki na samym końcu robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak mi pewnie nie wyjdzie, ale świetnie to przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Trochę wiary w siebie ! :D

      Cieszę się że się podoba, bo pierwszy raz daję tutka w takiej oprawie :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne kwiatuszki !! Chyba bym nie potrafiła takich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Dasz radę , wcale nie są takie trudne :)

      Usuń
  5. ale ślicznie Ci to wyszło <3 tutorial bardzo fajny, wszystko wygląda prosto, ale już widzę jak bym coś sknociła znając mnie :(

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Różyczek nie da się sknocić , im bardziej napaćkane tym fajniejsze :)

      Usuń
  6. Przepiękne różyczki ! Bardzo fajnie pokazane krok po kroku, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaakie piękne! Zainspirowałaś mnie :D Tylko pewnie jak się za to wezmę, to wyjdą jakieś niestworzone maziaje :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D

      Dziękuję, chętnie zajrzę ;)

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger