lutego 19, 2014

Wibo WOW Glamour Sand 03

Ferie, ferie i po feriach... Nareszcie ! Chyba jestem jedyną osobą która się z tego faktu cieszy ! xD


O piaskach Wibo było bardzo głośno jakiś czas temu i teraz właściwie się o nich zapomniało. Ja u siebie pokazywałam 3 (odsyłam do zakładki Lakierowy zbiór :p ) i został mi jeszcze ten fioletowo złoty piękniś. Tak mi się podoba, że nie mogę go nie pokazać, mimo że jego swatchy widziałyście już pewnie ze 100 :D


Nazwa: Wibo WOW Glamour Sand Effect 03
Dostępność: Rossmann
Cena: ok 8zł
Pojemność: 8,5ml


Wykończenie: brokatowy piasek
Kolor: bazą jest dość ciemny fiolet, do którego dodano złote drobiny cudnie wyglądające w piaskowej fakturce. Ach jak ja bym chciała taki lakier również w klasycznej wersji !
Pędzelek: standardowy. I o dziwo w piaskach mi taki pasuje.
Konsystencja: dość gęsta z racji na wykończenie. Z czasem <mam go 2 miesiące> trochę zgęstniał, ale dalej da się nim pracować.
Krycie: pełne krycie uzyskujemy właściwie już przy 1 warstwie. Jednak 2 dają wyraźniejszą fakturkę.
Schnięcie: nałożony na goły paznokieć schnie całkiem szybko. Na odżywce - niemiłosiernie długo...
Trwałość: tutaj nie powala, bo na drugi dzień noszenia mam zazwyczaj przetarte końcówki
Zmywanie: tragedii ogólnie nie ma. Wystarczy dłużej potrzymać wacik przy paznokciu :)




Uwielbiam go ! Za krycie i za kolor w szczególności. Piękny jest <3

W tym tygodniu nie będzie tylu postów co zazwyczaj. Głównym powodem jest fakt, iż postanowiłam się sprawdzić czy wytrzymam tydzień z paznokciami pomalowanymi samą odżywką. Taki mały odwyk. Dobrze to im zrobi :)

Lubicie piaski ? :3

7 komentarzy:

  1. Uwielbiamy:D Świetny ten jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, mam podobny z Goldena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale jeszcze nie otworzyłam:) Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest, ja mam inny kolor z tej serii ale jeszcze nawet go nie powąchałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten piasek jest rewelacyjny, szkoda tylko że z dostępnością od dawna są problemy...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger