lipca 06, 2014

"And it was called Yellow" ♥

Dzisiaj post o lakierze równie słonecznym jak pogoda w mojej okolicy, dlatego też zostawiam Was z postem i śmigam nad smażing plażing z rodzinką nad jeziorem ♥

Już tak mam. Widzę, słyszę żółty/yellow myślę Coldplay ♥ Stąd tytuł. I zdjęcie. A post jest poświęcony fantastycznemu żółtemu lakierowi z My Secret. Wiem, że sporo narzekało na wydanie Hot Colours składającego się z 4 podstawowych kolorów, ale według mnie to był świetny pomysł! W końcu nie we wszystkich drogeryjnych szafach można znaleźć takie zwykłe podstawowe kolory ;)


Nazwa: My Secret Hot Colors 179 Yellow
Dostępność: Natura
Cena: ok 8 zł
Pojemność: 10 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: lekko pastelowa żółć. Na lato idealna ! Świetnie czuję się z takim kolorem na paznokciach.
Pędzelek: dosyć krótki, ale wygodny. Szeroki i prosto ścięty.
Konsystencja: gęstawa, ale przyjemna w aplikacji. Jednak trzeba działaś zdecydowanie, bo szybko zastyga.
Krycie: jakby się postarać to jedna załatwi sprawę. Na zdjęciach widzicie 2.
Schnięcie: całkiem szybkie na bardzo ładny połysk. Na zdjęciach bez topu.
Trwałość: zwykle nie noszę jednego koloru dłużej niż dwa dni. Ale w tym czasie ładnie się trzymała, i nawet jak chciałam ją zdrapać to skubana puścić nie chciała :)
Zmywanie: bezproblemowe






Nie skłamię, jeśli powiem, ze to najlepszy żółty lakier jaki miałam. Jest idealny ♥ Bez dwóch zdań, znajdzie miejsce podczas wakacyjnych wypadów :)

Co o nim myślicie ? :P

21 komentarzy:

  1. Heh, uwielbiam takie kolorki na wakacje:)
    zapraszam do siebie http://creazyaboutacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, bardzo słoneczny kolorek :) miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny odcień żółtego :) idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie odcienie żółtego, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest bardzo optymistyczny. Lubi żółte lakiery, ten jak najbardziej do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się uśmiech sam na usta ciśnie jak się na niego patrzy ♥

      Usuń
  7. Hehe what a nice yellow :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Coldplay i uwielbiam żółte, słoneczne lakiery :D
    Więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny odcień żółci :) Plus dla ciebie za odwołanie do Coldplay :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kolorek, żółtych mam chyba ze 4 już nie wiem skąd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam tak samo, więc wiem w czym rzecz :P Skąd one się biorą ?! ;)

      Usuń
  11. ładniutki żółtek :) słoneczny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego koloru brakuję w mojej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger