lipca 28, 2014

MarmurkoweLOVE

Przepraszam za moją ostatnią nieobecność w blogosferze, ale kompletnie nie miałam mocy... Ale już jestem, wróciłam ! Naładowałam akumulatory na ukochanej Drawie, więc w końcu zmobilizowałam się do napisania posta. W końcu tydzień nic tu się nie pokazało :o Dobra, nie marudzę! Zapraszam na posta !

I'm so sorry for my last absence on my and your blogs! But I was completly out of power! But I'm back ! I charged my batteries on my beloved Drawa river so I finally motived myself to write something for you, guys ! It's been week since the last post ! Ok, I'm finished, let's go to the review !


Marmurki... Kto to ich nie zna ? :D Chyba nie ma takiej osoby, co? Ja na mój pierwszy zdecydowałam się podczas zakupów na Allegro u Promoto-Promoto. Często wracam do niego i za każdym razem jestem nim mega zauroczona ! No i jest idealną bazą pod zdobienia, o czym mogłyście się przekonać TU i TU :)

Marble polishes... Who doesn't know them? I guess - all of you ;) My first marble polish was bought on Allegro in Promoto-Promoto shop. I use this polish quite often and it always amaze me ! It's perfect as a base for nail art, what you may remember from THIS and THIS post.


Nazwa: Lemax marmurek biały, kulka
Dostępność: allegro
Cena: ok 3-4 zł
Pojemność: 

Full name: Lemax white marble, bowl
Availability: allegro
Price: about 3-4zł
Capacity: 


Wykończenie: marmurek
Kolor: nieco szarawa biel wypełniona milionami czarnych mikrodrobinek. Całość wygląda trochę jak śmietana z pieprzem :3
Pędzelek:  płaski, szeroki i prosty, całkiem fajnie współpracujący z lakierem :)
Konsystencja: dość rzadka, ale nie sprawiająca problemów przy malowaniu
Krycie: nie powala, bo ja na swoich potrzebuję 3 warstw i tyle też widzicie na zdjęciach.
Schnięcie: też szału nie ma, ale jako tako daje radę. Za to ma świetny połysk - na zdjęciach widzicie go bez top coatu ;)
Trwałość: 2-3 dni. Standard. Nie ściera się aż tak bardzo, za to lubi odchodzić od płytki.
Zmywanie: mimo drobinek - całkiem nieźle sobie radzi ;)


Finish: marble
Color: bit grey-toned white polish with milions of microdotts. Seems to look like sourcream with pepper :3
Brush: flat, wide and straight, goes well with the consistency of the polish
Consistency: bit watery, but it doesn't make any problems while painting
Opacity: it's not so good, cause I've needed 3 coats to cover my nails completly, and that's what you see on photos
Drying: it's not bad but could be better. But it has great shine! On photos - it's without top coat!
Lasting: 2-3 days. As usual. It doesn't really wioe out from the tips but it likes to peel off of the nail.
Removing: despite dotts - quite good ;)


Uwielbiam go mimo pewnych mankamentów. Często u mnie gości i czuję że jeszcze nie raz po niego sięgnę :) Wam też się tak bardzo podoba ? ♥

I just love it despite its few flaws. I often wear it and it doesn;t seem to change :) Do you like it as much as I do ? ♥

19 komentarzy:

  1. też mam tylko w butelce dzbanuszek :) jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny i bardzo subtelny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this, it's very pretty! Looks like cream with vanilla in it or something similar :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, nawet nałożenie tych 3 warstw zniosłabym dla niego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. REally pretty! I love these kind of shades subtle but edgy at the time.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoj splatter mi przypadl do gustu i myslalam ze osiagne podobny wygląd i bede tak zadowolona jak patrzylam na Twoje zdjecia, natomiast okazalo sie ze chyba to Ty bys mi musiala dmuchnac :D zeby wyszlo :) Watermarble to juz w ogolle kosmos.. mialam pare prob i zawsze mi wychodzi sraczkoburaczkowy bo te kolory sie mieszają... Zalamka ;D moze do splattera podejde jak odgapie identyko Twoj ;) nie mam zadnego piaska ale juz biegne na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam napisac marmurka :) palce nie zgrały sie z myslami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam marmurki, ale tylko neonowe Lemaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie taki marmur wrecz granit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie widziałam takiego efektu, ale wygląda to super! koniecznie muszę spróbować.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. this one looks great, i want it :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio mam swira na punkcie takich lakierow!! jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam biały marmurek z Lemaxa ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger