lipca 15, 2014

Naklejkowe różyczki, ptaszki i trochę glitteru ♥

Dzisiejszy post jest pierwszym w ramach paznokciowego projektu RedRouge, którego tematem są kwiaty. Bez wahania zgłosiłam się do udziału, bo ja przecież uwielbiam mani z nimi w roli głównej ♥ Więcej szczegółów dotyczących tego projektu znajdziecie klikając w banner na lewym pasku bocznym bloga ;)

Todays post is the first one for RedRouges nails project which main topic are flowers. I haven't delayed joining , cause I just love (!) floral manis ! ♥ If you want some more details, click on banner on the left side of my blog :)


Tematem pierwszego tygodnia są róże. Robiłam kilka podejść do namalowania ich samodzielnie, ale jakoś nie byłam z nich szczególnie zadowolona. Potem sobie przypomniałam, że przecież na półce zalegają różyczkowe naklejki ! I to był strzał w 10 ! ♥

The topic of the first week of this project are roses. I tried few times to paint them for todays post, but I didn't like how did they turn out. Then I suddenly  realised that there are some water decals with roses on my shelf! And it came out to be great idea ! ♥



Jako bazę użyłam, w końcu okiełznanego (!) Lose Your Lingerie z ostatniej kolekcji Rimmela. Nie bardzo mogłam się zdecydować jaki wzór umieścić na kciuku, więc wybór padł na niezastąpiony holotopper Claire's. Całość utrwaliłam topem Golden Rose Quick Dry.

As a base color I've used Lose Your Lingerie from Rimmel's last collection. I couldn't have decided which design should be on my thumb so I covered it with holographic topper from Claire's. Whole manicure was protected with Golden Rose Quick Dry top coat. 




Nawet nie wiecie jak dobrze mi się nosi to mani ! To już 3 dzień i absolutnie nic się z nim nie dzieje ♥ Jest takie delikatne, tak bardzo mi się podoba ! ♥ A Wy co o nim myślicie ? ;) Dołączacie do projektu ? ;)

You probably can't imagine how much do I fancy wearing this mani ! It's 3rd day now and it still looks great ♥ It's so delicate, I love it very much ! ♥ And you - what do you think about it ? Do you join the project ?

26 komentarzy:

  1. WOW this is gorgeous. You've done really well and I love it. The birds are soooooooo cute :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze mani :) uwielbiam naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja też się z nimi ostatnio bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  3. Mam te same naklejki, jeszcze nie używane .Czekam na dobrą okazję bo na prawdę są urocze:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, jakie te naklejki są śliczne!! Cudne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki są przepiękne, gdzie kupiłaś takie cudowności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promoto-Promoto ;) Ale niestety w ostatnich dniach ich tam nie widziałam :/

      Usuń
  6. Boskie!! Naklejki są cudowne i wyglądają rewelacyjnie na tle tego Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same naklejki i cudnie wyglądają na Twoich paznokciach:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, jakie cudne naklejki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki mają bajeczny wzorek :) I do tego śliczny kolor bazy :) Efektowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ło mamo, jakie boskie naklejki ^^
    ja się nie zapisałam, ale nie wykluczone że coś zmaluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny mani <3 super są te naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Those water decal are really pretty - it's a beautiful mani!

    OdpowiedzUsuń
  13. these decals are so awesome, absolutely love your manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie strzał w 10! Pazurki są obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier Rimmel właśnie na paznokciach, kolor ładny ale lakier dla mnie słaby :(. Za to cały mani z naklejkami świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier rimmela jest prześliczny <3 a same naklejki bardzo przypadły mi do gustu i cieszę się, że ktoś zdecydował się na nie zamiast malowania ręcznego, jestem zdania, iż nie zawsze trzeba się mordować z ręcznymi malunkami bo dzięki prostym sposobom również możemy osiągnąć niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega! jestem strasznie zauroczona tym mani :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie idealny pod zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger