lipca 18, 2014

Zdobieniowy piątek #13 kolorowa panterka na marmurku

Na dzisiaj takie o szybkie zdobienie :) Już się bałam, że ominę dzisiejszy odcinek, bo kompletnie wypstrykałam się ze zdobień :o Na szczęście wena wczoraj przyszła i na noszonym wcześniej (ukochanym) białym Lemaxowym marmurku zmalowałam kolorową panterkę.

For today I have for you really quick desingn. I was afraid that I'd miss todays episode, because of lack of nail art :o Then suddenly an idea came to my mind yesterday and I painted colorful leopard print on white marble polish I was wearing :) <I'm not really sure if marble is proper word for this polish, it's called this way in Polish>



Jak już wspomniałam - bazą pod zdobienie był biały marmurek Lemax (mam w końcu swatch więc napiszę niedługo kilka słów o nim ♥). Kolorowe cętki zmalowałam różowym Miyo BubbleGum, żółtym bezimiennym Ladycode by Bell, zielonym Essie Mojito Madness, niebieskim Astor Igligli Water i pomarańczowym Lovely I love summer 5. Czarne elementy dodałam przy pomocy rapidografu Rival de Loop. Całość została utrwalona  topem Golden Rose Quick Dry


As I mentioned - the base for this desing was white marble Lemax polish (I've finally made swatches, so look forward to review soon ♥). Speckles were made with pink Miyo BubbleGum, yellow nameless Ladycode by Bell, green Essie Mojito Madness, blue Astor Igligli Water and orange Lovely I love summer 5.  Black elements were added by using rapidograph from Rival de Loop. Whole manicure was sealed and protected with Golden Rose Quick Dry top.




Bardzo fajnie nosi mi się to zdobienie. Proste, ale cieszy oko :) Co o nim myślicie? Lubicie panterkowe mani ? :)

I really fancy wearing this manicure. It's simple but so nice! What do you think about it ? Do you like leopard manis? :)

11 komentarzy:

  1. Te marmurki są świetne. Szkoda, że mam tylko jeden- pastelowy żółty. Panterkę lubię w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. panterka jest zawsze na topie, a tło pod nią to strzał w "10" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Jestem pod wrażeniem! Bardzo staranne wykonanie. :)

    Dodaję do obserwowanych i serdecznie pozdrawiam. :)
    http://petitemaitresse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I like it! It looks good and the colours are good too :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne ;) fajna kolorowa odmiana panterki

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger