lipca 17, 2014

♥ Trip to St.Tropez ! ♥

Z początku byłam średnio przekonana do tego lakieru, bo wykończenie wyglądało za bardzo perłowo i bałam się, że każde pociągnięcie pędzelkiem będzie widoczne. Jednak efekt jaki dzięki niemu uzyskałam totalnie mnie oczarował. No i proszę Was! To jest niebieskie *.* Nie ma bata, żeby mi się to źle nosiło ! :D

At the beggining I wasn't convinced to this polish, because in bottle it seemed to have pearl finish and I was afrait that every stroke will be visible. But once I used it I've completly fallen in love with it! And come on ! It's blue! You know how I like blue polishes, don't you ? :D

<zdjęcia w sztucznym świetle>
<photos made in artificial light>


Nazwa: Lovely St. Tropez 2
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 9 zł
Pojemność: 8 ml

Full name: Lovely St. Tropez 2
Availability: Rossmann
Price: 8 zlotys
Capacity: 8ml


Wykończenie: lakier o strukturze jedwabiu. Jest matowy i faktycznie jest bardzo przyjemny w dotyku :)
Kolor: cudowny, zmrożony chłodny błękit z delikatnym, widocznym shimmerem ♥
Pędzelek: całkiem wygodny, szeroki, prosto ścięty.
Konsystencja: bardzo przyjemna, lekko lejąca, niesprawiająca problemu przy aplikacji.
Krycie: na krótszych pazurkach 2 warstwy pewnie starczą. Ja mam dość długie paznokcie i potrzebowałam 3.
Schnięcie: nie schnie ekspresowo, ale też nie mega długo. Jest znośnie. Nie nakładałam topu, żeby uzyskać tą jedwabną strukturę.
Trwałość: nosiłam go dwa dni i nie miałam nawet startych końcówek :)
Zmywanie: shimmer stawia niewielki opór, ale wystarczy mocniej potrzeć albo dłużej przytrzymać wacik przy paznokciu :)

Finish: satin. Must say that it's soo nice while touching it ;3
Color: gorgeous, freezed baby blue with delicate, but visible shimmer
Brush: comfortable to use, wide and square
Consisency: really nice! bit watery but it don't make problems to apply
Opacity: on shorter nails 2 coats will be enough. Mine are a bit longer so I've needed 3
Drying: it's ok. It wasn't too long. When I was painting, I didn't put a top coat in order to not destroy satin finish
Lasting: I was wearing it for 2 days and it was looking as good as freshly painted
Removing: shimmer is a bit problematique, but what you hold remover bit longer on your nail it goes away :)




Mam ochotę na więcej! Nie wierzę, że to mówię, ale z pozostałej dwójki chyba bardziej korci mnie róż :) 
Macie tego pięknisia? Lubicie? Jak Wam się podoba? :)

Must say - I want more ! I can't believe, but from the rest of the collection the most I want the pink one :) Do you have this beauty one? Do you like it? What do you think about ?

11 komentarzy:

  1. Śliczny, od razu mi się piosenka przypomniała Welcome to St Tropez dj Antoine - taki mocno wakacyjny kolor tak samo jak teledysk do utworu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwi mnie, że wielu osobom ten kolor się nie podoba. Też go mam, świetny kolor, szkoda, że nie umiemy się razem dogadać i współpracować :/ Zbyt długo schnie. Dlatego niezbyt często po niego sięgam:]

    OdpowiedzUsuń
  3. I love delicate pastel blues like this one - and the finish is so perfect for it!!

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a pretty colour and I love the finish :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there I am so excited I found your blog page, I really found
    you by error, while I was searching on Askjeeve for something
    else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a marvelous post and a all round interesting blog (I also love the
    theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have saved
    it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please
    do keep up the superb work.

    Also visit my homepage; restauracja radom

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się, ale to przez wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba, świetnie wygląda w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie aż tak bardzo nie urzekł....

    OdpowiedzUsuń
  9. wahałam się, czy nie wziąć go na promocji w Rossmannie i ostatecznie odpuściłam, teraz nie wiem, czy to źle, czy dobrze, niby mi się podoba, ale nie jest to must have w mojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kusiły mnie te lakiery, ale nie wzięłam, a w sumie fajnie wygląda :) może kiedyś w jakiejś promocji... :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger