lipca 08, 2014

Zwykła niezwykła czerwień od Miss Sporty/małe blogowe zmiany

Czerwień na paznokciach wolę w nieco ciemniejszej wersji. Jednak mimo wszystko tą nosiło mi się bardzo dobrze. Nie jest idealna, ale za kolor - wybaczam ! :) Do samych lakierów Miss Sporty mam sentyment, bo to od nich zaczynało się moje lakieromaniactwo. No i mają jedne z fajniejszych pędzelków ♥

Generally, I prefer darker shades of red on my nails. Despite this fact, I really fancied wearing this one. It's not perfect when it comes to the formula, but I can forgive its flaws - for the shade ! I feel kinda sentimental for Miss Sporty polishes, because these were one of my fisrt polishes and they were the ones to start my polishaholism. And they have one of the best brushes ♥


Nazwa: Miss Sporty Clubbing Colour 038
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 7 ml

Full name: Miss Sporty Clubbing Colour 038
Availability: Rossmann
Price: 6 zlotys
Capacity: 7ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: niby czerwień, ale taka nieoczywista, intrygująca. Ma trochę malinowych refleksów, czasem łapie więcej czerwonych tonów.
Pędzelek: jak już wspominałam - jeden z najlepszych. Szeroki, płaski, zaokrąglony ♥ Wygodny :)
Konsystencja: cóż - jest ok! Nie jest gęsta, nie leje się. Całkiem przyjemnie się rozprowadza.
Krycie: zawiodłam się. Po tak soczystym odcieniu spodziewałam się 1, góra 2 warstw. Nope. Na moich dość długich paznokciach przynajmniej 3, i tyle właśnie widzicie na zdjęciach.
Schnięcie: mimo tych 3 warstw, było całkiem zadowalające :) Na zdjęciach bez top coatu.
Trwałość: jeśli dobrze pamiętam - nosiłam ją 3 dni i miałam nieznacznie przetarte końcówki ;)
Zmywanie: ogólnie nie ma problemu, ale lubi trochę zabarwić skórki.


Finish: creme
Colour: on the first sight - it's red. But it definitelly has some dark pink shades in it. For me this colour is not obvious and intriguing.
Brush: like I said before - one of my favs ! Wide, flat and rounded. Really comfortable to use.
Consistency: this polish is not watery and not dense. It's nice and easy to apply.
Opacity: I must say that I'm a bit dissapointed. I expected nice coverage from such an intesive colour.  My nails are quite long so 3 coats were needed.
Drying: it wasn't so bad that I thought it would be with 3 coats. On photos - without top coat.
Lasting: I was wearing it for 3 days and I only experienced slightly wiped tips.
Washing: it's easy to remove, but it may colour you cuticles pink



Technicznie - szału nie ma. Ale ten kolor całkowicie skradł moje serducho ! ♥ Co o nim myślicie ? 
From techinical side - it's not perfect. But this colour... I just love it ! What do you think about it ?

***

Nie da się nie zauważyć. Dzisiejszy post jest dwujęzyczny. I postaram się, żeby już tak było. Wiem, że są tutaj też goście spoza Polski, którzy zapewne korzystają z funkcji Translate, która no cóż - jest co najmniej beznadziejna. Od razu zaznaczam, że nie uważam się za eksperta od angielskiego, ale wydaje mi się, że całkiem mi idzie i że moje wypociny są ciut bardziej ogarnięte od chaotycznego stylu Translate (przykład - bezproblemowy=trouble). Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Jeśli doszukacie się błędów to dajcie znać, skrobnijcie maila czy coś :)

It's hard not to notice that today's post is bilingual. And I'll try as much as I can to keep writing this way. I know that some of you are not Polish and I know how bad Translates translations can be. This made me to make this decision. I don'n consider myself to be English expert but I know it a bit and I feel able to write for you in this language. Hope that my Polish readers don't mind it ;) If I make any mistakes, please let me know by e-mail :)

16 komentarzy:

  1. Te lakiery są bardzo fajne, mają dobre krycie, tylko baaardzo szybko gęstną ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jest takie w miarę. Wiesz, zawsze można kupić rozcieńczalnik do lakierów :)

      Usuń
  2. What a lovely red! I looks good on you. :-)

    That's great and it's a good way to improve your english as well. Thanks for this as this translator is a bit poor! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)

      That's cool that you like this idea :) Yeah, translator was really poor. Yesterday I didn't understand what I was reading when I switched on the translating. Even though it was my text! And you're right - I hope to improve my language skills by writting for you ! :)

      Usuń
  3. uwielbiam czerwienie na pazurkach, ale ja wolę jaśniejsze, wręcz takie krwisto czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) uwielbiam czerwienie, miss sporty tez i choc trafiaja mi się felerne pędzelki to nic... nie zraziłam sie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the helpful information you provide in your articles.

    I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I am quite sure I'll learn lots of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

    Also visit my webpage systemy wystawiennicze

    OdpowiedzUsuń
  6. U siebie niespecjalnie lubię na paznokciach czerwienie, ale u kogoś zawsze takie paznokcie wydają mi się eleganckie. U Ciebie też! W ogóle, bardzo ładne paznokcie - kształt, długość i całość! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Ja z kolei lubię u siebie czerwień, ale w takich nieoczywistych odcieniach, jak ta :)

      Usuń
  7. sliczna czerwien, ja angielski slabo znam i czytam zagraniczne blogi za pomoca tlumacza, czasem to kali chciec jesc doslowanie ale da sie zlapac sesn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości przypadków tak jest, ale jak zobaczyłam, że całkowicie przekręca sens i myli słowa, to po prostu przysłowiowo ręce ze spodenkami mi opadły ;)

      Usuń
  8. ładny kolorek ale wolę jak lakier kryje po 1, 2 warstwach . tak jak Lovely :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger